A következő nap amikor felkeltem már picit jobban éreztem magam. De úgy éreztem hogy már haza kell mennem.
Bementem a szobámba, össze pakoltam a cuccaimat a bőröndömbe, majd bekopogtam Elijahoz.Elijah kinyitotta az ajtót.
(Elijah)
Már ilyen korán fent?
(Nelly)
Igen, már szeretnék haza menni..
(Elijah)
Megértem.Biztos hogy hiányzik a családod..
Jobban érzed magad?
(Nelly)
Hát még nem igazán.. de jól leszek :)
(Egy halovány mosoly jelent meg az arcomon)Elijah segített a csomagjaimmal való cipekedésben,majd beszáltunk a kocsiba és nemsokára haza is értem.
Elijah ugyanúgy segített a cuccokkal, majd miután felkisért a szobámba távozott.Csak feküdtem az ágyba, néztem a falakat.
Szóval eléggé unatkoztam
..
Egysze csak felpattantam az ágyamból és úgy döntöttem hogy kimegyek egy kicsit a friss levegőre sétálni.Felvettem egy melegebb őszi kabátot, cipőt húztam és kisétáltam a házból.
Az utam során gyönyörködtem a tájban, majd random utcákon keresztül sétálgattam.
Miközben sétáltam valaki a hátam mögül hozzámszólt.
Szia!
(Nelly)
Szia..
(Kissé gyanakvó voltam mert nem ismertem)A haja barna volt és a szemei barna színűek.Sportos alkata volt..
És elég magabiztosnak is tűnt.Alexander vagyok, de szólíts csak Alexnak....na és te szépségem?
(Egy nagyobb vigyor jelent meg az arcán)(Nelly)
Kopj le.
Majd tovább sétáltam(Alexander)
Jaj most mi van?
Gyere beszélgessünk
Utánnam sétált majd a kezem felé nyúlt.Elrántottam a kezem.
(Nelly)
Nekem erre nincs időm, keress más lányt akit felszedhetsz.(Alexander)
De én téged szeretnélek.
(Vigyorgott)(Nelly)
Hát nálam nem fogsz sikerrel járni..Majd ismét megindultam... sietve haza, egy másik írányba..
Próbáltam gyors léptekkel menni ezzel is mutatva hogy kopjon le.
Beképzelt..
Fuu
Ezek az emberek annyira fel tudnak dűhíteni...Hazaérve egy gyors kajálás után visszamentem a szobámba, majd az egész hátralévő napomat a szobámban töltöttem.
YOU ARE READING
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanfictionA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...