Megérkeztünk.
Én még mindig aludtam, de közben Klaus bevitt a (mikaelson) házba, majd felvitt a szobájába.
Félálomban voltam és csak annyit hallottam utána hogy kisétál az ajtón.
Miután már nem hallottam léptei hangjait, szépen lassan felkeltem majd egy nagyot nyújtoztam.
Kikeltem az ágyból és elkezdtem a melletem lévő könyvespolchoz sétálni.
Régi stílusú bőrrel bevont könyv volt a legtöbb..párat kinyitottam és bele olvastam, de olyan fáradt voltam hogy inkább vissza feküdtem az ágyba, majd 3 percel később vissza is aludtam..5 órával később Elijah keltett fel,
(Elijah)
Nelly, ébredj (halk hangon szólt hozzám)Lassacskán felébredtem de nem éreztem magam valami túl jól.
Ezt Elijah is észrevette.
(Elijah)
Jól érzed magad? Teljesen levert a víz..
(Nelly)
Nem igazán (motyogtam)
(Elijah)
Gyere te is vacsorázni utánna meg hozok egy lázmérőt.Majd kisegitett az ágyból, szépen lassan lementünk és az asztalhoz ültünk
(Rebekah)
Minden rendben? Olyan sápadtnak tűnsz?
(Nelly)
Nem igazán érzem jól magam..
(Elijah)
Ha végzett majd lázat mérünk..Majd elkezdtünk enni mindannyian.
Nem igazán tudtam sokat enni de próbáltam minnél többet..
Majd mikor végeztem Elijahval felmentünk a szobámba egy lázmérővel együtt.Megmértem a lázam..
39°C(Elijah)
Gondoltam..
Te csak maradj itt és pihenj amig jobban nem leszel, majd gondoskodunk rólad, és a szűleid miatt se aggódj majd elintézem..
Azzál szépen lassan kiment a szobából, én pedig újra vissza akartam aludni de sajna nem jött össze..
Magamhoz vettem nagy nehezen a laptopomat majd filmeket néztem.Már éjfél körül lehetett az idő én pedig még mindig nem tudtam aludni.
Egyszer csak kinyílt az ajtó és Klaus lépett be rajta..
(Klaus)
Látom nem tudsz aludni..
Gyere az én ágyam sokkal puhább..
Királyi selyem (mosolygott)(Nelly)
Legalább ilyenkor ne zaklass..(mosolyogtam vissza rá)
Menj vissza és aludj..(Klaus)
Igazából nincs választási lehetőséged.(továbbra is mosolygott)Majd elkezdett felém haladni.
(Nelly)
Nem, Klaus nem megyek..
De hirtelen felemelt az őlébe a laptopommal együtt, majd kisétált a szobámból.(Nelly)
Klaus vigyél vissza!, nekem erre most nincs energiám.Majd a folyosón össze találkoztunk Elijahvál.
(Elijah)
Fivérem te még is hova viszed ezt a lányt? (Egy enyhébb természetes mosoly jelent meg az arcán)(Klaus)
Gondoltam az én ágyamban szívesebben ellenne.(Nelly)
Rosszul gondoltad...
(Förmedtem rá)
Majd Klaus a fejét felém forditotta majd megbántódva nézett rám..Legalább is csak próbált mert a végén halkan elnevette magát.Elijah oda sétált Klaushoz és átvett az ő karjaiba..
(Klaus)
Miért kell mindig buligyilkosnak lenni..
(Megint próbálta eljátszani a sértődöttet)(Elijah)
Jó éjt Niklaus.Majd bevitt a szóbájába
(Elijah)
Elnézést kérek Niklaus viselkedéséért..
És sajnálom hogy nem vittelek vissza a szobádba de gondolom Klaus akkor újrapróbálkozna.
Szóval jobb lenne ha itt maradnál.(Nelly)
Aludjak itt??
(Elijah)
Ne aggódj, majd az itteni kanapén alszok
Majd befektett az ágyába és a kanapéhoz indult.
(Nelly)
Várj Elijah, nyugodtan aluthatsz itt is, nem szeretnélek kitúrni a saját ágyadból.(Elijah)
Köszönöm, kedvességed mindig lenyűgöz.
De van egy jobb ötletem..Azzal megfogott ismét és Rebekah szóbájához mentünk majd bementünk.
Rebekah kérdő tekintettel nézett..
(Elijah)
Itt maradhatna éjszakára? mert attól tartok hogy a testvérünk egész éjszaka zaklatná.
(Nevetett)(Rebekah)
Persze!
Gyere itt jól elférünk.
És nem kell aggódnod Nik miatt se, ide úgyse akarna bejönni.(Nelly)
Rendben. KösziiMajd Elijah kiment, mi pedig elkezdtünk horror filmeket nézni..
Majd Rebekah, hozott pár nassolni valót nekem, magának 2 vértasakot. Aztán hajnali 3 fele mindketten bealudtunk.
ESTÁS LEYENDO
Between the Vampires (The Vampire Diaries) ~Befejezett~
FanficA nevem Nelly,.. a szüleimmel új országba költöztünk, egy Mystic Falls-i kisvárosba.És ez az utazás az egész életemet megváltoztatta. Új szerelem🖤 Klaus Mikaelson Vámpírok Vérfarkasok Boszorkányok A Legendák Igazak!!!! Hasonló;...