2. rész

124 4 0
                                    

- Szóval mit is keresel itt? - kérdeztem ezúttal kedvesebben

- Londonból idáig követtem egy abnormálist, aki nálunk is nagy bajt okozott. Megölt egy nőt az utcán. Sikerült befognunk, de elszabadult a Menedékben.

- Te jó ég! Mindenki jól van? - kezdtem el egyből aggodalmaskodni, hiszen a londoni Menedék minden tagja közel áll hozzám

- Igen, jól vannak - mondta Declan - Megnyugodhatsz.

- Jó - fújtam ki a levegőt - Milyen lényről is beszélünk?

- Szerintem inkább nézd meg! - fordította felém a számítógép monitorját anya Egy hatalmas szörnyet láttam emberihez hasonló fejjel, oroszlántesttel, denevérszárnyakkal és skorpiófarokkal. Az abnormálisok számára fenntartott részben volt. Felismertem. Több ember állta körbe és próbálták elkábítani. A lény forgott körbe körbe és ide-oda csapkodott hol a farkával, hol a mancsaival. Többeket el is talált. Szerencsére csak a mancsaival. Nehezen ugyan, de utat talált magának kilyukasztva a Menedék falát.

- Azt mondod, hogy ez a lény Londonból eljött idáig és ő gyilkolt tegnap éjjel? - kérdeztem kételkedve

- Igen - bólintott Declan

- Honnan tudod? - kérdeztem

- Annyira amatőrnek nézel, hogy nem gondoskodom a lakóim figyelemmel kíséréséről?

- Nyomkövető - esett le - Bocs, csak képtelen vagyok gondolkodni koffein nélkül.

- Semmi gond - mondta - Ismerlek már. Reggel beszámíthatatlan vagy - vigyorgott

- Úgy érted, hogy őrült? - tettem csípőre a kezem

- Helen Magnus lánya vagy - vont vállat

- Pimasz fráter - vetette oda anya is csípőre tett kézzel, de nem felháborodottan Ismerte Declant és tudta, hogy csak szórakozik.

- Igaz - sóhajtottam - Szóval mi is ez a lény?

- Nem tűnik ismerősnek? - kérdezte anya a monitorra mutatva - Tény, hogy ez már egy genetikailag továbbfejlődött változat, de szerintem sejted, hogy mi ez.

- De az csak egy legenda - ráztam a fejem

- Ahogy a sellők is? - tette hozzá anya

- Vagy a sárkányok? - szólt Declan is

- Esetleg a baziliszkusz? - folyt bele a beszélgetésbe Will is

- Oké oké - szóltam közbe - Értem. De ilyet még soha nem láttunk.

- Mindig van egy első alkalom - mosolygott anya

- Szóval téged mire emlékeztet? - kérdezte Will

- Mond ki nyugodtan - lépett közelebb Declan - És azt is, hogy fogtam egy olyan lényt, akiről te csak álmodsz - állt meg közvetlenül előttem

- Nem fogom növelni az egódat - mondtam - Így is már akkora, mint ez a ház. Egyébként meg! Lehet, hogy elkaptad, de el is vesztetted - vigyorogtam most én rá Ekkor az arcáról lefagyott a mosoly és hátralépett egyet. Viszont az én mosolyom most még szélesebb lett.

 Viszont az én mosolyom most még szélesebb lett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Te vagy a MenedékemWhere stories live. Discover now