12. rész

79 4 0
                                    

Hogy megelőzze a vitát anya szólalt meg először.

- Ha nem tévedek Lord MacRae-hez van szerencsém - villantott egy udvarias mosolyt anyám

- Nem téved Ms. Magnus - mosolygott vissza rá az apósom

- Dr. Magnus ha kérhetem - mondta - Én is a rangjához illően szólítottam, így kérem, hogy Ön is tegyen így.

- Elnézést kérek Dr. Magnus. Igaza van. Nem gondoltam volna, hogy a fiam főnöke ilyen udvarias.

- Sokan félreismernek - mondta anya - Szerintem Ön is félreismerte a fiát.

- Szerintem nem. Mindig lázadt ellenem. Úgy hiszem, hogy nem kértem nagy dolgokat tőle. Mégis minden ellen ágált, amit képviseltem. Ezt apám nevelte belé.

Declan idegesen moccant mellettem, mire megfogtam a kezét.

- Nagyapa tudta, hogy Declant mi érdekli. Ő nem várt el tőle semmit. Arra tanította, ami érdekelte. Így tett velem is - mondta Emma

- Kislányom, a nagyapátok sosem volt híve a szabálykövetésnek. Erre nevelt titeket is.

- Ő legalább nevelt - vetette oda a férjem - Te soha sem voltál otthon. Mire neveltél volna?

- Igaz - sóhajtott az apósom, ami alaposan meglepte Emmát és Declant - Van egy javaslatom.

- Nem érdekel - rázta a fejét Deco - Börtönbe záratnál csak mert nem vagyok olyan, mint te. Nem vagyok kíváncsi az ajánlatodra.

- Még akkor sem ha visszavonnám a kérvényt és beszélnék a miniszterelnökkel?

- Nehogy belemenj! - fordult Emma Declan-hez

- Nézze Lord MacRae, bizonyára tudja, hogy mi Declan munkája. És azt is, hogy mint a főnöke, én döntöm el, hogy alkalmazom-e, vagy kirúgom. És én nem rúgom ki.

- Először is Dr. Magnus, hívjon kérem Charles-nak. Elvégre egy család vagyunk - mutatott rám és Declanre mosolyogva - Másodszor pedig Charlotte elmondott mindent, hogy Önök mit is ügyködnek itt. Bevallom nem hittem neki. Majd mikor beszéltem a brit miniszterelnökkel ő is megerősítette. Így elgondolkodtam. Declan meg merte tenni azt, amit én nem. Néha át kell lépni a határt, hogy jót cselekedjünk.

- Ki vagy te? - kérdezte Declan meglepődve

- És mit csináltál az apánkkal? - kérdezte Emma is

- Az emberek változnak - sóhajtott - Így vissza is vonom a vádjaimat és felmentetlek, ha meg teszel nekem egy dolgot - mondta kiemelve az "egy" szócskát

- Mi lenne az? - kérdezte Declan

- Egyetlen este erejéig legyél az a személy, akinek látni szeretnélek!

- Kinek kell puncsolnod? - forgatta a szemeit a férjem

- Egy multimilliárdos üzletembernek - mondta Charles - Ha megvendégelem egy fényűző party-val bemutatva az arisztokrata családomat, akkor társul velem egy cégcsoportban.

- Tudhattam volna, hogy csak a saját érdekeid vezérelnek - mondta Declan - De nem csak ennyi az egész, ugye?

- Van egy épület Londonban, ami nagyon tetszik Mr. Reynoldsnak és kíváncsi, hogy belül is olyan gyönyörű-e, mint kívülről.

- És miért kellek ehhez én? - kérdezte Declan értetlenül Erre Charles egy fotót tett le az asztalra.

- Mert a tiéd - mondtam mivel én láttam meg először a képet

Te vagy a MenedékemWhere stories live. Discover now