Reggel mikor felkeltem Declan természetesen már nem volt mellettem. Még percekig heverésztem az ágyban, majd végül nehezen, de rávettem magam, hogy lezuhanyozzak és felöltözzek. A konyhában Emmába és Terry-be botlottam.
- Jó reggelt! - köszöntem - Tea vagy kávé?
- Jó reggelt! - köszöntek egyszerre - Én maradok a teánál - válaszolt Emma
- Én viszont kávét iszom - nyomott el egy ásítást Terry
- Ma reggel veled vagyok - pillantottam Terry-re - Meddig dolgoztál tegnap?
- Először Kira vérképét elemeztem talán tízig, aztán Allistair-nek segítettem az EM pajzsnál.
- Mennyire tették tönkre a pajzsot? - kérdeztem miközben mindenki elé letettem a kért életmentő nedüt.
- Szerencsére Allistair helyre tudta hozni, de látszik, hogy a pasi jól ismeri a házat.
- Sajnos igen - sóhajtott Emma - James tanította, ahogy Declant is.
- Erről jut eszembe! Hol van Declan? - kérdeztem
- Videóhívása van pár házvezetővel - lépett be Murray - Van kedved egy kis vadászathoz? - pillantott rám
- Részletek? - kérdeztem mosolyogva
- Állítólag egy molloxot láttak a csatornarendszerben London déli részén.
- Mit keresne egy mollox a csatornában? - kérdeztem értetlenül
- Nem tudom - rázta a fejét - Eljössz velem megnézni?
- A nagyfőnök tud róla? - kérdeztem gyanakodva
- Persze, hogy tud - forgatta a szemeit - Ő mondta, hogy azt viszek, akit akarok.
Egy óra múlva Murray és én meg még néhány ember elindultunk befogni a molloxot. Még a kocsiban ültünk, amikor láttam, hogy Murray-t érdekli valami, de nem meri megkérdezni. Végül mégis elszánta magát.
- Láttam a képeket, amiket a new york-i ház feje bemutatott, hogy leváltassa Magnusszal Deco-t. Igaziak? Tényleg terroristákkal üzletelt?
- Csalódnál benne, ha így lenne? - kérdeztem
- Sok évig voltam katona és harcoltam az olyanok ellen, mint ezek a terroristák. Sok ártatlan, köztük gyerekek is haltak meg miattuk. Mikor Deco-hoz kerültem hazataláltam. Az első pillanattól bíztam benne, pedig én nem adom meg a bizalmat csakúgy. Jól érzem magam a Menedéknél és örülök, hogy Declan a főnököm. Szóval válaszolva a kérdésedre: igen, hatalmasat csalódnék benne.
- A férfi, aki a képeken szerepel valóban az IRA embere volt. De az IRA már nem foglalkozik fegyveres harcokkal, inkább szavakkal szólnak bele a politikába. Most Declan-nek dolgoznak, mert van egy titok, amit csak egy maroknyi ember tud.
- Vagyis valami abnormális miatt van az egész?
- Pontosabban kettő miatt. Declan védelme alatt állnak, de nem mondhatok többet, mert kockáztatom az életüket. Megnyugodtál?
- Igen - sóhajtott - Megkönnyebbültem, hogy Deco nem terrorista. Tényleg az apja akarta börtönbe küldeni?
- Igen, eleinte. De tegnap este egy kicsit megismerte a fiát és ha minden igaz, akkor hamarosan visszavonja a vádjait és támogatni fog minket.
Ekkor értünk oda a helyszínre és szálltunk ki a kocsiból. Felszerelkeztünk, aztán bevetettük magunkat a csatornába.
- Kérdezhetek valamit? - szólaltam meg, amikor már mélyen voltunk London csatornarendszerében
YOU ARE READING
Te vagy a Menedékem
FantasyElizabeth Magnus a világ egyik legkülönlegesebb embere. Ugyanis ő Helen Magnus, a Menedék hálózat vezetőjének lánya. Liz úgy ismeri a világ összes Menedékét, mint a tenyerét. Abnormálisok befogásával és védelmével foglalkozik. Londonban tanult Jame...