Másnap reggel motozásra ébredtem. Anya ellenőrizte Declan értékeit.
- Sajnálom, hogy felébresztettelek - mosolygott rám
- Semmi baj! Feltéve ha jó híreid vannak - intettem a szememmel a szomszéd ágyon fekvő férjem felé.
- Declan kezd jobban lenni. A vérnyomása emelkedik és állandósulni látszik. Magától lélegzik, így levettem a lélegeztetőgépről. Szerintem pár órán belül felébred.
- Hála az égnek! - könnyebbültem meg - És nektek! - léptem hozzá és öleltem meg
- Az egyik legjobb emberem. Nem adom olyan könnyen - nevette el magát
- Ezt neki nem vallanád be mi? - vigyorogtam rá
- Még a végén elbízza magát - nevetett - Megyek és beszélek a házvezetőkkel. Elmondom nekik, hogy Declan gyógyul.
- Rendben - mondtam - Addig én felhívom Murray-t!
Ezután mindketten mentünk a dolgunkra. A szobámból hívtam fel Murray-t.
- Szia Liz! - szólt bele egyből - Ne kímélj! Mi van a főnökömmel? - sóhajtott
- Sajnálom! - mondtam - De kénytelen vagy még egy ideig Declan MacRae-nek dolgozni.
- Mi?
- Jobban van. Anya és Terry kidolgoztak egy ellenszert. Jól reagált rá. Már nincs lélegeztetőgépem és hamarosan felébred.
- Végre egy jó hír - vált vidámabbá a hangja - És mikor jöhet haza?
- Az még odébb van. Anya ugyan nem mondta ki, de aggódik az agykárosodás miatt. Remélem semmi gond nem lesz, de azért jobb félni, mint megijedni. Egy darabig még itt lesz. Hogy megy odaát? Bírod egyedül?
- Itt minden oké. Egyre több a gond és mindenki Decot akarja, de egyenlőre még bírom.
- Azonnal szólj, ha nem bírsz a házzal, akkor anya átmegy!
- Rendben - mondta - És te hogy vagy? Aludtál egyáltalán az elmúlt napokban?
- Honnan tudod, hogy kialvatlan vagyok?
- Onnan, hogy ismerlek. És ha Decoról van szó, akkor te éjjel-nappal vele vagy.
- Hullafáradt vagyok, de megkönnyebbültem egy kicsit - feleltem a feltett kérdésre
- Tehát előfordulhat, hogy ha a Főnök hazajön, te vele tartasz? - kérdezte reménykedve
- Nincs kizárva - mondtam - Szeretem Londont és rég jártam már ott.
- Nem erről beszéltem és ezt te is tudod - mondta mindentudóan
- Megpróbáljuk rendbehozni a házasságunkat. Remélem sikerül.
YOU ARE READING
Te vagy a Menedékem
FantasyElizabeth Magnus a világ egyik legkülönlegesebb embere. Ugyanis ő Helen Magnus, a Menedék hálózat vezetőjének lánya. Liz úgy ismeri a világ összes Menedékét, mint a tenyerét. Abnormálisok befogásával és védelmével foglalkozik. Londonban tanult Jame...