Miután anya és Terry megkapta a beleegyezésemet miszerint vámpírgént Declan vérébe fecskendezve kimossák a véréből a mantikór mérgét, mindketten eltűntek. Újabb egy nap telt el. Declan állapota romlott. Néha benéztem a laborba az orvosi csapathoz, de sokat nem tudtam nekik segíteni.
Declan ágya mellett ültem,-mint mostanában mindig-amikor Henry lépett be a gyengélkedő ajtaján.
- Liz, a vezetők beszélni akarnak veled - mondta
- Szólj anyának! - mondtam
- Dr. Magnus nem hajlandó semmi miatt elhagyni a labort.
- Will? - próbálkoztam tovább
- Egy abnormálist fog be épp Kate-tel - mondta - Csak te vagy itt.
- Jellemző - morogtam majd felálltam és központi terembe mentem Ott már minden monitoron a 11 legnagyobb házunk vezetője nézett velem farkasszemet. Belesajdult a szívem, amikor a londoni ház fejeként most Murray jelentkezett be Declan helyett. Hiszen ő a helyettese.
- Mit tehetek Önökért Hölgyeim és Uraim? - léptem be
- Dr. Magnusszal beszélünk csak - szólalt meg Terrence Wexford a new yorki Menedék feje. Akit egyébként utálok, mert tudom, hogy csak anya ellen akar áskálódni és félek, hogy egyszer majd sikerül neki tönkretenni anyámat és ezáltal a hálózatot is. Mellesleg nálam talán csak Declan utálja jobban. Neki többször kell beszélnie vele, mint nekem. Szerencsére!
- Sajnálom, de anyám most nem ér rá - feleltem egy műmosollyal - Meg kell elégedniük egy másik Magnusszal - mutattam magamra.
- Nekem megfelel - mosolygott Ravi a mumbai Menedék vezetője Wexford kivételével mindenki rábólintott. De így járt! Többség dönt.
- Szóval miért szerettek volna beszélni velünk? - kérdeztem
- Nézze Ms. Magnus! A házak vezetőit aggasztja, hogy a londoni Menedék napok óta vezető nélkül van - szólalt meg Allison Grant az Új-Delhi Menedék feje.
- Először is Allison - kezdtem kedvesen - A londoni ház maitt nem kell aggódniuk. Van vezetője, mégpedig egy nagyon jó - mosolyogtam Murray-re - És elvárom, hogy tiszteljék meg azzal, hogy legalább nem a füle hallatára pocskondiázzák - váltam dühössé
YOU ARE READING
Te vagy a Menedékem
FantasyElizabeth Magnus a világ egyik legkülönlegesebb embere. Ugyanis ő Helen Magnus, a Menedék hálózat vezetőjének lánya. Liz úgy ismeri a világ összes Menedékét, mint a tenyerét. Abnormálisok befogásával és védelmével foglalkozik. Londonban tanult Jame...