Másnap reggeli után ígéretemhez híven értesítettem Pilit és Ravit Declan állapotáról. Még a képernyőn keresztül is jól látható volt mennyire megkönnyebbültek. A vizsgálatok alapján Declan nem szenvedett maradandó agyi károsodást, így két nappal később még Nagyláb sem tudta visszatartani attól, hogy felkeljen. A sok fekvés miatt először még visszazuhant az ágyra, de makacs volt és tovább próbálkozott. Nehezen, de végül Nagylábra támaszkodva, de elbotorkált anya irodájáig, ahol anya csapatgyűlést tartott.
- Azért hívtalak ide titeket, mert el szeretnék mondani valamit - mondta anya - Évek óta kíváncsiak vagytok arra, hogy ki is Elizabeth édesapja. Ma beavatlak titeket a titokba - mosolygott a döbbent csapatra Apa ugyancsak vigyorgott mellette. Még én is döbbent voltam, mert nem tudtam, hogy anya arra készül, hogy mindent elmond a többieknek. - De ezt a titkot soha senkinek nem adhatjátok ki! - figyelmeztetett Mindenki bólintott. - De mielőtt elmondanám, kíváncsi vagyok, hogy eddig mit nyomoztatok ki - vigyorgott
- Annyit tudunk, hogy nem véletlen, hogy titkolod - kezdte Will - Vagyis olyan személy, aki veszélybe sodorhatja Lizt.
- Egész pontosan azt nem akarjátok, hogy Lizzel ugyanaz történjen, mint Ashley-vel - tette hozzá Henry - Hogy az ellenségeitek ne őt használják fel a világ elpusztítására.
- Először arra gondoltunk, hogy Druitt az apja - mondta Kate Apám megforgatta a szemeit. Majdnem elnevettem magam. Imádom, hogy apa még mindig féltékeny John-ra.
- De aztán letettünk róla, mert Druitt messze nem védte annyira Lizt, mint Ashley-t - mondta Henry
- Így már csak két lehetőségünk maradt - mondta Kate - Watson és Tesla.
- Évekig azt hittük Watson az, mert Liz olyan sok időt töltött Londonban vele - mondta ezúttal Will
- De hamar rájöttünk, hogy egy másik személy volt az oka Lizzy maradásának - pillantott vigyorogva Declan-re Kate
- A végső tippünk Tesla volt - sóhajtott Will - De remélem, hogy nem vagy annyira őrült, hogy összeszűröd a levet ezzel az arrogáns manipulátorral - nézett apámra ellenségesen
- Willam - egyenesedett ki apa - Azt hittem barátok vagyunk - vágott szomorú képet
- De engem tudjátok, hogy mi zavar? - szólalt meg Kate - Az, hogy Declan semmit sem tippelt - pillantott újra a férjemre
- Azért Kate, mert Declan tudja, hogy ki az. Ugye? - nézett anya Decora
- Igen Magnus - nézett farkasszemet anyámmal - Tudom és megértem, hogy miért nem mondtátok el.
- Évek óta tudod és mégis eltitkoltad még előlem is - mosolygott rá anya - Kevesen képesek erre. A lehető legjobb döntést hoztuk James-szel, amikor téged választottunk.
Declan mélyen szívta be a levegőt és becsukta a szemét. Tudom, hogy azért, hogy senki ne lássa a könnyeit. Szerette Jamest. Apjaként tekintett rá, ha már a vérszerinti apja nem törődött vele. Megszorítottam a kezét, majd megöleltem. Pár másodpercig mindenki csendben maradt.
- Szóval ki vele Magnus! - szólalt meg Will mikor látta, hogy mindenki megnyugodott
- Sejtettem, hogy magatoktól is rájöttök - mosolygott anya Újra döbbenet lett urrá a szobán. - Igazatok volt! Nikola Elizabeth apja.
- A teljes nevem Elizabeth Patricia Magnus Tesla - szólaltam meg most először - Lehettek dühösek, de azt be kell látnotok, hogy alapos okunk volt arra, hogy eltitkoljuk mindenki elől. Már azzal, hogy Helen Magnus az anyám nagy veszélyben vagyok születésem óta. Úgy, ahogy Ashley is az Ötök két tagjának lánya vagyok. És vele mi lett? Meghalt a vére miatt. Anya és apa nálam ez nem akarta megkockáztatni.
YOU ARE READING
Te vagy a Menedékem
FantasyElizabeth Magnus a világ egyik legkülönlegesebb embere. Ugyanis ő Helen Magnus, a Menedék hálózat vezetőjének lánya. Liz úgy ismeri a világ összes Menedékét, mint a tenyerét. Abnormálisok befogásával és védelmével foglalkozik. Londonban tanult Jame...