.,
19 Kasım, Busan Ulusal Üniversitesi.Mezun oldum.
Hayatımda geçirdiğim en berbat mezuniyetti gerçekten. Evet, sanki kırk defa mezun olmuşum gibi konuştum. Ama bu berbat olduğu gerçeğini değiştirmezdi.
Mezuniyet dansını seninle yapmak isterdim Jungkook.
Gerçi ben öyle güzel dans edemem ama sen burada olsaydın benimle dans ederdin değil mi? Yapardın değil mi? Sahi gerçekten yapar mıydın ki? Yani ben, bir kere seninle oyun oynayan komşu kızından başka hiç kimsen değildim. İsmimi bile bilmiyordun ki.
Sıra arkadaşım Sun Hee bana çok kötü koktuğumu, bu yüzden her ders camı açık bırakma sebebinin ben olduğumu söyledi. Bunu herkesin içinde söylemesi biraz utanmama neden olmuştu. Ben gerçektende kötü mü kokuyordum?
Belki de bu yüzden, çocukken hiç kimse benimle oynamayı istemezdi. Hep benden ötede oynayıp gülüşürlerdi.
Bir ihtimal, sende mi bu yüzden benimle oynamıyordun Jungkook, kötü koktuğum için mi?
Ama sen benimle bir kere oynamıştın. Eğer kötü koksaydım oynamazdın değil mi? Yada belki, benimle bir daha oynamama sebebindi bu.
Ben bu kadar eksik iken seninle mezuniyet dansını yapabileceğimi nasıl isteyebilmiştim ki sahi?
O günden sonra kendime bir sürü parfüm aldım. Her gün sabah kalktığımda ve akşam uyumadan önce duş almaya karar verdim. Bir süre sonra ailemden aldığım harçlık kişisel masraflarımın sadece küçük bir kısmını karşılamaya başladı. Parfümlere para yetiştiremediğim için yarı zamanlı bir işe girdim. Üniversitenin yanında bu çok yorucu oluyordu gerçekten.
Eve ancak gece yarısından sonra gelebiliyordum ve saat sabah dörde kadar ders çalışıyordum.
Hep çok çalışıyordum ben. Bir yerden sonra bunun haksızlık olduğunu düşünmeye başlamıştım. Çünkü benim yaşıtlarım üniversiteye girdiğinde sanki Havai adalarındaymış gibi gönüllerince eğlenirken, ben neden onlar gibi olamıyordum?
Neden koridorda yanından geçtiğim her kız gibi bende güzel kokmuyordum? Neden çantamda sürekli parfüm, şampuan, beden spreyi gibi şeyler taşıyordum?
Aldığım kıyafeti dört günden fazla giyemiyordum. Çünkü her gün, her gün onları yıkıyordum. Pis kokumun onların üzerine sinmesini istemiyordum. Ama sanarım bunu başaramıyordum çünkü onları kokladığımda hep çok yağlı kokuyorlardı.
Yine aynı pis kokulu bir gündü.
Üniversiteye gitmek için saat yedide kalkmış, duş almış, yıkadığım temiz kıyafetlerimi üzerime geçirmiştim. Bunun yanında çantama yeni aldığım kot pantolon ve beyaz gömlek koyup, kahvaltı bile yapmadan bu kez parfümle duş alıp gitmek için evden çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bright, jeongguk
Fanfiction"Adın ne?" "Tae Hee," dedim uykulu bir sesle. Güldü. "Benimki de Jungkook." Biliyorum. ancillulaa [2018] ✓