[64]

195 11 0
                                    

Obudziłam się w samym środku nocy. Próbowałam zmrużyć oczy i ponownie zasnąć, ale nic z tego. Wstałam z łóżka i pochodziłam trochę po pokoju.

Wątpię, żebym przez następne dwa miesiące pokochała Harry'ego. To nie wykonalne. Nawet gdybym się w nim zakochała, to nasz związek nie przetrwał by dłużej jak nie tydzień bądź miesiąc. Jesteśmy z dwóch różnych światów. On jest światowej sławy gwiazdą, która pojawia się na pierwszych stronach gazet, a ja? Zwykłą, nic nie znaczącą dziewczyną. A tak w ogóle, jak by to wyglądało? Przystojny piosenkarz u boku brzydkiej kobiety z instagrama? To nie miałoby bytu.

Po długim rozmyślaniu zrobiłam się głodna. Wiem, że noc to nie jest idealna pora na jedzenie, ale głodnej kobiety nic nie jest w stanie zatrzymać.

Otworzyłam drzwi i udałam się do kuchni. Z lodówki wyciągnęłam jogurt czekoladowy, a z szafki białą czekoladę, którą następnie połamałam i dodałam do jogurtu. Jaka bomba kaloryczna..

Z drugiej szafki wyciągnęłam łyżeczkę i zaczęłam zajadać się moim dziełem. Wyglądało jak i smakowało smakowicie.

- A ty co robisz? - usłyszałam w pewnym momencie głos loczka. Odwróciłam głowę w jego stronę. Wpatrywał się we mnie z uniesionymi brwiami. Uśmiechnęłam się do niego.

- Jem.

- O tak późnej porze? Oszalałaś?

- Zabraniasz mi jedzenia? - zapytałam jedząc białą czekoladę z jogurtu.

- Dobrze wiesz, że nie zabraniam, ale w środku nocy? Czyżbyś była w ciąży?

- Z tobą nigdy bym nie chciała - prychnęłam i zaczęłam patrzeć przed siebie. Na ścianie znajdował się pięknie namalowany obraz morza, który mnie bardzo zaciekawił.

- Uspokój się, Scarlett - powiedział - Dopowiesz mi coś więcej? Jaką krzywdę zrobił ci jeszcze Zayn?

- Harry, powiedziałam ci już wszystko.

- Kłamiesz, Scarlett. Powiedz mi, chcę ci tylko pomóc.

- Chcesz na prawdę wiedzieć co zrobił mi Zayn? - zapytałam, a on pokiwał głową - Znęcał się nade mną - powiedziałam, a on mnie przytulił.

- Całował cię?

- Nie.

- I bardzo dobrze, bo tylko ja mogę to robić - powiedział, a ja popatrzyłam na niego. W pewnym momencie poczułam jego miękkie usta na moich.

I met her through instagram || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz