38

152 21 4
                                    

Сутринта бе настъпила. Мин се събуди и се огледа. Видя, че Чонгкук все още спи и реши да отиде да купи нещо за закуска. Изправи се от стола на който беше и напусна болничната стая. Запъти се към изхода на болницата.

През това време Джимин също се събуди, като беше паднал от леглото без да се усети, а когато той се изправи видя причината поради която бе на земята.

Техьонг бе заел цялото легло, похърквайки леко като се местеше от едната на другата страна. Парк извъртя очи в страни и взе телефона си, като отново седна на земята и започна да се рови из мрежите. Реши да пише на Юнги от "скука", както той си мислеше и казваше в главата си, а Юнги веднага му отговори.

(Jimin and Yoongi)

p.jimin:
Юнги, къде си?

m.yoongi:
В болницата съм, има ли нещо?

p.jimin:
А не, просто ми е скучно, а Техьонг е заел цялото легло (X﹏X)

m.yoongi:
Ой горкия, какво правиш изобщо при него?

p.jimin:
Ами бях у тях и снощи съм заспал при него вместо в другата стая а тоя ненормални някак ме е бутнал от леглото ( ̄‐ ̄)ん

m.yoongi:
Еми бутни го и ти

p.jimin:
Ама това не е ли лошо?

m.yoongi:
Не знам Джимин хайде чао

p.jimin:
Хьонг да не ми се ядоса?

Seen

p.jimin:
Ехо?

Seen

p.jimin:
Е добре пиши ми после (•ө•)♡

______

Какво му стана така изведнъж?

На кой?

Ааа! – Парк се стресна и силно се извика. – Идиот! Защо не казваш, че си буден!?

Ох стига вика. – Те му каза сънливо и се прозя. – Защо си на пода?

Защото умна главо, през нощта си ме бутнал от леглото.

А, извинявай. Сънувах много странен сън с понички и от там съм те бутнал. – усмихна се невинно брюнета и се засмя. – Хайде да ядем понички.

Да, ще пропусна. Юнги май ми се сърди за нещо и ще отида до болницата.

Ще дойда с теб. Само да се облека.

Не Те, искам сам. – каза набързо Чим.

Аз казах че ще дойда с теб, но не съм казал че ще съм с теб, нали така? – усмихна се Ким. – Аз отивам при Чонгкук, ти си отивай при Юнги. Съгласен?

Така, да. – отвърна с усмивка Парк и излезе от стаята на другото момче.

След като Техьонг смени облеклото си също излезе и двамата с Джимин се запътиха към болницата.

Hospital love (m.y. & p.j.)(ВРЕМЕННО СПРЯНА)Where stories live. Discover now