Si am primit un mesaj de la Arrow urmat de unul de la grupul găștii.
Grupul găștii:
Andrei - unde ești Sky ? Te căutăm de ceva vreme .
Eu - am plecat . Lăsați o balta.
Alexia - vrem sa fim și noi cu tine .
Eu - nu . Va rog . Vreau sa fiu singura și atât .
Edward - verișoara mea draga . Cu cine mai stau eu?
Eu - cu Arrow și Niko.
Edward - o haide .
Eu - pa
Am citit și mesajul de la Arrow care mă întreba dacă vreau sa ieșim. I am spus ca am plecat și sa ma lase în pace .
A doua zi *
M am trezit târziu era ora 7:23 și eu la 8 trebuia sa încep cursurile la noua scoala . Sper sa mă descurc .
M am dat jos din pat și am mers la baie unde mi am făcut rutina de dimineață. M am îmbrăcat asa
Mi am luat ghiozdanul negru cu un trandafir cusut pe el și am plecat la scoala din apropiere la care mă inscrisesem.Am coborât din taxi pentru ca nu îmi luasem masina pentru ca ambele erau la spălătorie.
Mergeam cu mâinile în buzunar și toți se uitau spre mine. Ajungând pana la director am realizat ca cei de aici nu au grup de Bad-boys dar au grup de bad-girls .
Am luat cărțile orarul și tot ce îmi mai trebuia de la secretariat și mi le am așezat pe toate in dulap . Eram puțin timida . Toți păreau ciudați. ... adică sunt noi și de aceea .
Am mers afară unde am realizat ca este și o curte în spate unde stau mulți adolescenți.
M am așezat și eu sub un copac uitându mă pe telefon .
- Hei tocilaro ! Of și uite ca începe.
Am ridicat capul din telefon uitându mă la persoana din fata mea . Și nu era un băiat cum m as fi așteptat ci o fata . Roșcată cu ochii căprui înaltă și drăguță.- cei ? Spun rămânând jos .
- ai tupeu sa îmi răspunzi?
- doar te am întrebat ce este ?
- ridica te ! Spune autoritara
M am ridicat în fata ei și eram de aceeași înălțime.
- spune . Ascult . Îi zic eu simplu .
- aici nu au ce căuta persoanele nepopulare și care trăiesc sub pietre .
- în primul rand cred ca toți avem dreptul sa stăm unde vrem și în al doilea rand nu văd pietre pe aici .
CITEȘTI
O Tocilara Și O Viață Complicata
Teen FictionSkyler este o fata tocilara pe care toți o batjocoresc însă ea pleacă la alt liceu acesta fiind în NY alături de unchiul ei Justin și verișorul ei Edward. Ei au împreună o gașca fiind dealeri de droguri și având încă 3 prieteni în gașca Andrei, Zey...