Valentin

1.8K 43 4
                                    

Ajunsa în fata casei bat la ușă și îmi deschide Alexia . Îi sar în brațe și ea mă tine strâns.

- nu pot sa cred ca ai venit .

- ce mult mi ai lipsit draga mea .

- și tu mie .

- haide în casa . Vreau sa îi văd și pe ceilalți.

- Băieți! Țipă Alexia prin casa .

- cei nebuno ?

- a venit Skyler .

- nu cred . Îl văd pe Andrei venind spre mine și mă îmbrățișează.

- Skyler ? Întreabă Zayn .

- eu în perosna dragilor.

- Când ai ajuns ?

- acum

- unde este Edi ? Nu a venit sa te ia ?

- știa puțin de unde sa mă ia ?

- de la aeroport . A zis ca ai plecat cu Bred sa faci o misiune săptămână trecuta .

- nu . El v-a mințit ca și pe mine . Nu mai suntem controlați de nimeni . Bred e unde trebuie și Edi ne a trădat.

- adică nu vom mai face transporturi ?

- Nu, Zayn . Nu vom mai face .

- super, suntem liberi.

- exact . Acum . Mă duc sa mă odihnesc puțin .

- somn ușor

- și vouă.

Am mers la mine în camera și am adormit instant .

Dimineață *

Mă trezesc de dimineață somnoroasa și îmi fac rutina de dimineață. După ce termin mă îmbrac cu ceva simplu ca de obicei . Îmi iau o bluza gri cu niște dungi colorate si o pereche de blugi albastri simpli .

Parul îl las pe spate și o parte îl împletesc iar în picioare îmi iau o pereche de tenesi gri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Parul îl las pe spate și o parte îl împletesc iar în picioare îmi iau o pereche de tenesi gri . Mă dau cu puțin rimel și tuși.

Ies afară din camera și mă duc sa fac micul dejun . După ce îl pregătesc trezesc și celelalte putori .

Bat mai întâi la ușă la Alexia și intru . Dormea dusa. A trezit o încet și am mers și la ceilalți. După ce toți ne am trezit am mers la masa .

Am mâncat micul dejun și am plecat la liceu dupa ce mi am luat ochelarii .Am mers cu mașina lui Andrei .

Am ajuns repede și am mers toți în curtea din spate .

Mi am aprins o țigară și am stat pana am terminat o după care am mers în clasa .

După 4 ore *

Se sunase de prânz așa ca am mers în cantina singura pentru ca ceilalți habar nu aveam pe unde umbla . La una dintre mese îi observ și pe ei dar nu erau singuri . Erau împreună cu Blaze , Tylor și Maron . Ce tare .

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum