aproape sfârșit

1K 31 0
                                    

Pov Ben *

Nu peste mult timp apare și Ethan derutat , nervos și agitat .

- ai găsit ceva ? Spune intrând val vârtej în biroul meu cu băieții după el.

- e ok . De acum o sa pun un aparat care sa le identifice oamenii care au voie sa intre și care nu .

- am înțeles domnule.

- de acum el are voie aici .

- da domnule .

Ei ies afară și eu stau de vorba cu Ethan

- am pus toți băieții sa o caute . Îmi spune Ethan

- și eu la fel .

- Cine crezi ca ar putea sa o răpească?

- eu as zice ca Bred dar e imposibil . Îl am în subsol capturat

- și dacă e o înscenare?

- la asta nu m am gândit.

- haide sa mergem sa îl interogam.

- ca bine zici .

Am plecat cu el și l am interogat pe "Bred " . In urma întrebărilor noastre am aflat ca este fratele lui mai mic Will nu Bred .

L am întrebat despre Bred și ne a spus tot ce știa dar nu era de folos . Ne a spus ca cea mai mare vila a sa este undeva în Italia sau pe lângă peninsula. Iar atunci ne am gândit ca acolo ar putea și Skyler pentru ca este un loc imens și pe gustul lui Bred .

L am luat pe Will cu noi și am mers cu primul avion care l am prins pentru ca băieții au plecat cu avioanele private deoarece erau prea mulți și prea dubioși.

Peste 4 ore *

Pov Skyler

Eram în Italia o zona destul de frumoasa . Undeva pe malul marii lângă Roma aveam vila cea mare .

Bred voia sa facem căsătoria pe malul marii cu doar câțiva invitați. Nu m am opus deși m a lăsat sa aleg orice alt ceva . Știam ca nu mai a scăpare pentru ca nimeni nu știe de acest loc de câte mi a spus Bred .

Stăteam lângă fereastra și priveam valurile libere care ajung la mal și pleacă înapoi sa străbată oceanul . O bătaie în ușa mă distrage .

- da ?

- domnișoara Skyler , Grace va așteaptă pentru a lua rochia . Îmi spune una dintre servitoare .

- sa o aleagă ea .

- vreți sa îl chem pe domnul Bred? Mi -a spus sa nu va împotriviri.

- dar tu vrei sa mori decapitata?

- mai vedem noi .

Am ieșit afară la ușă și am luat o sus pe scări pana la mansarda de unde am împins o era așa enervanta .

Am coborât în camera mea unde era Bred .

- Hei dulceață.

- ce vrei ?

- ai auzit ce a spus servitoarea ?

- ultimul țipat de ajutor ? Da am auzit .

- Cum adică?

- adica am scăpat de o piaza rea .

- am înțeles . Pai haide Grace vrea sa alegeți rochia sa alegi ceva drăguț. Spune și îmi face cu ochiul apoi mă trage în pat punându se peste mine .

- te iubesc !

- cum zici tu . Acum la o parte .

- nu iubit o . Haide sa stăm puțin împreună. Spune și zâmbește drăcește.

- nu am chef . Da-te .

- Skyler de ce ești asa rece ?

- tu m ai făcut sa fiu așa. Tu și cu căsătoria ta .

- nu e vina mea .

- sa fi sigur ca e vina ta . Eram fericita pana sa apari tu . De ce eu ? De ce nu alt cineva ? Ce am eu ? Sunt o tocilara cu jumătate de norma care citește cărți și urăște sa meargă la petreceri . O tocilara ca poarta ochelarii și este prea idioata în cât sa o merite cineva . O tocilara cu haine vechii nu prea la moda . Iar tu îmi spui ca mă iubești! ? De ce ?

- pentru ca ești speciala.

- atunci o sa încerc sa nu mai fiu . Mulțumesc de sfat . Poate am sa mă schimb în ceva mai extravagant ce crezi ? Sa merg pe centura și sa agat tot ce prind.

- de ce ai face asta ?

- ca sa nu mai fiu speciala . Ai înțeles acum ? Da - te . M am saturat de viață asta.

El se da la o parte și eu ies din camera mergând sper holul de la parter unde era Grace .

-sunt gata . Sa mergem .

Am plecat cu ea la un magazin pentru nuntii. Am văzut o gramada de rochii frumoase am zâmbit la vederea lor gândindu mă ca poate mă va salva cineva și o sa mă căsătoresc și cu voia mea . Mi l am imaginat pe Ethan lângă mine iar un zâmbet și mai larg îmi scapă . Apoi mi l am imaginat și pe Maron .

Părea așa real când mi l am imaginat pe Ethan lângă mine . O mana pe umărul meu mă scoate din transa .

- ce e Grace? Mă întorc spunând.

- eu merg sa probez o rochie pentru ca sunt irezistibile .

- ok te aștept.

M am așezat pe o băncuțe mica în magazin iar în fata mea apare Ethan . Chiar ca aveam halucinații.

- nu e real . Spun și închid ochii apoi îi deschid și nu mai era nimeni .

Apoi o bătaie în geamul din spatele meu se aude mă întorc dar nimeni. Privind înapoi în magazin Ethan era dinou lângă mine.

- sunt real babe .

- nu cred .

- am venit sa te salvez .

- e un vis prea frumos sa fie real .

- nu visezi . Uite . Spune și mă sărută scurt pe obraz.

- chiar nu visez spun și îl iau în brațe.

- haide sa plecam sa terminam totul Sky .

- ok .

Am plecat cu el și tata care apăruse pe neașteptate și am mers la casa lui Bred . Băieții tatei și ai lui Ethan erau înarmați și înconjurau casa .

- fa tu onorurile . Îmi spune Ethan și tata ridicându mă sus pe umerii lor .

- acum ! Tip eu iar toți încep sa tragă sper casa .

Peste 10 minute *

Trecusera zece minute iar nimeni nu mai avea gloanțe. Casa era toată răvășită și nu cred ca mai trăia cineva. Băieții care își mai luara muniție și veste anti glonț intrară în casa iar noi în urma lor .

- uitați va sus . Spune Ethan iar băieții lui pleacă sus .

- iar voi căutați jos . Spune tata dar băieții lui nu se mișcă.

- ne pare rău sefu' spun și mă ma ia pe mine și mă țin pe umerii lor . Ea este șefa noastră acum .

- bine băieți haide sa căutăm peste tot . Spun eu râzând și mă ia cu ei.

Am căutat tot dar sus se auzeau focuri de arma .

Am urcat repede sus toți iar Bred încă mai era acolo pe jos .

I am indepartat pe băieții lui Ethan care nu voiau sa se miște din loc .

- ori va mișcați de aici ori o patiti!
Îi amenint eu

Toți se dau iar eu iau arma unuia dintre ei .

- ultima dorința obsedatu le .

- sa nu mă uiți.

- am făcut o deja . Spun și îl împușc mortal .

Peste un an *

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum