atât de obsedat

2K 54 1
                                    

Dimineață * Pov Edward *

Mă trezesc de dimineață din cauza telefonului care suna .

C.T

- alo ?

- Edi! Salut omule . Nu mai dai semne de viață ?

- ce e Bred ? Treci la subiect .

- dacă va mutați trebuia sa îmi spuneți și mie . Trebuia sa ne mutam toți nu crezi ?

- uite ... Sky vrea sa aibă o viață normală. Las o sa iasă din chestia asta și afunda ma pe mine mai mult.

- nu suna rău. Dar un om în minus. .. Nu știu ce sa zic .

- Îți aduc pe alt cineva . Îți aduc 2 oameni . Ești de acord ?

- întâi as vrea sa vorbesc cu Skyler fata în fata .

- o sa o faci sa renunțe la decizie . Te cunosc bine Bred . Laso' balta .

- nu vreau sa iese Skyler din chestia asta. De ea am nevoie.

- de ce ai avea nevoie de ea ?E nevinovata . Tot eu am bagat o în asta și eu vreau sa o scot . Fa-mi mie ce vrei și las o pe ea în pace .

- nu scapă așa ușor ne mai auzim noi Edward. Și apropo , tine l pe Maron departe de Skyler . Nu vrei sa pățească ceva nu ?

- Bine, am înțeles

C.T.Î

Bred a avut în totdeauna o obsesie pentru Skyler . Dacă nu o luam și pe ea în " echipa " noastră aveam sa o încurc rău de tot . Dar nu mai risc pana la urma regret ce am făcut.

Am făcut un dus și m am îmbrăcat pentru liceu . Am mers mai poi și la Sky sa îi spun ce a zis Bred .

- Sky ... înțelege, stai departe de el , Bred îi poate face orice .

- dar nu pot sta departe de el .

- încerca te rog .

- o sa încerc

- și a mai zis ca vrea sa vorbiți....

- o nu . Asta nu vreau sa se întâmple .

- iartă mă ca te am băgat în asta

- nu i nimic, oricum ... Și eu am fost proasta și am acceptat .

- da dar e numai vina mea . Dacă nu i as fi spus de tine poate nu afla.

- ai vrut sa te protejezi . Te am iertat de mult

- nu merit sa fiu iertat .

- te rog . Încetează. Da mi numărul lui Bred .

- ce vrei sa faci? Nu face vreo prostie .

- nu am sa fac . Ai încredere în mine

Pov Sky

Am luat numărul lui Bred și am mers în sufragerie pentru a vorbii la telefon . Edward îmi promisese ca nu o sa asculte discuția noastră.

C.T

- Bred .

- Skyler ! Cât mă bucur sa te aud .

- mda ... Spune. Ce vrei de la mine ?

- ohoho păpușă as vrea multe dar nu pot avea de buna voie și nu as forța barierele .

- lasă discuțiile despre prostii și treci direct la subiect .

- nu vreau sa te dau afară. Chiar dacă vei face cea mai mare porcărie din lume eu tot o sa te iert draga mea .

- asculta ... Vreau doar sa mă lași în pace și sa am viața mea normala de dinainte sa apari tu . De ce ai obsesie pe mine și nu pe Alexia ?

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum