încă o șansă.

1.1K 29 0
                                    

Ies afară din salonul Oliviei și merg la doctor .

- chiar nu puteți face nimic ?

- o sa încercăm. Niște medici intra în salonul ei trecând pe lângă noi .

- imi puteți spune veștile și despre tata ?

- Pai vestea buna este ca trăiește iar cea proasta este ca se va simți rău în ultimul timp deoarece este slăbit.

- nu e o veste proasta . Vreau sa intru la el . Spun rece .

Doctorul îmi arata camera și pășesc apăsat.  Ethan mă prinde de mână.

- vin cu tine . Spune el

- promit ca nu îl omor.

- sigur?

- foarte sigur

Am intrat în salon iar el stătea pe pat .

- ce faci amice' ? Spun cu dezgust în glas .

- Skyler? Draga mea . De când nu ne am mai văzut?

- nu face pe prostul cu mine .

- asculta.  De acum în colo dacă o sa mor tu o sa îmi conduci mafia sa știi.

- ce mafie?

- mafia Blake.  Am avut mafia asta de la tata . Se dă  din generație în generație dar eu o sa ti-o las ție.

- de ce mie ? Nu mă iubești.  Nu m ai iubit niciodată mă urăști cum te urăsc și eu

- am fost nevoit sa plec Sky . Eram obligat . Au vrut sa o omoare pe Olivia și am plecat cu ea .

- și eu ? Pe mine de ce nu m ai luat ?

- nu am vrut sa știe ca mai am o fata decât Olivia.  Mama ta a murit din cauza lor.Seful mafiei a omorât o și a vrut o și pe Olivia. 

- Cum îl chema ?

- Bred.

- și din păcate a omorât o pe Olivia iar eu am lucrat pentru el fără sa știu ca eram în pericol . Poate dacă m ai fi aparat . Dar ai ales sa fugi ca un lași și sa o salvezi pe favorita ta din familie . Am stat cu unchiul Justin și Edi pana el m a trădat.  Am fost sclava lui Bred . Voia sa se căsătorească cu mine . Nu știi prin ce am trecut iar tu erai bine merși la mii de kilometrii distanta și te distrat cu cine știe ce fufa ! Îi tip în fata .

- nu am știut . Îmi pare foarte rău.

- ba nu iti pare . Dacă Ethan nu îl ducea la închisoare eu aveam sa sufăr toată viața. El mi a înscenat cum ca iubitul meu sau fostul moare iar când am scăpat am aflat ca nu am murit .

- îmi pare rău pentru tot scumpo . De acum voi fi mereu lângă tine și Olivia promit

- Olivia poate sa moara în orice secunda și tu îmi promiți ceva ce în veci nu se va întâmpla ? Ești un nemernic . Dacă nu i as fi promis lui Ethan erai mort acum crede ma spun și îi arat arma .

- ai tot dreptul sa mă omori . Dar lasă - mă sa trăiesc încă puțin.  Sa recuperam puțin timp împreună și sa iti arat cum mergem mafia și ce vei avea de făcut.

- fie . Ai o săptămână dacă mă răzgândesc te am iertat măcar jumătate dacă nu,nici un sfert.

- fie .

Am ieșit afară și m am dus către Ethan .

- spune mi ca nu i ai făcut ceva .

- nu i am făcut.

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum