răpirea

1K 30 0
                                    

M am așezat pe scaunul tatei iar niște băieți au venit sa o ia pe tipa moarta de lângă mine .

- domnișoara mai doriți și alt ceva?

- o cafea și sa vina tata .

- am înțeles.

- a da și încă ceva.

- ce este ?

- vreau un birou al meu iar acolo sa mă aștepte un arhitect pentru a decora .

- sigur .

- și fără alte fufe de genul aici .

- am înțeles domnișoară

Ei pleacă din camera iar după puțin timp vine tata și o fata care nu arata ca cealaltă care îmi aduce cafeaua .

- tata . Vreau sa îl văd pe Bred .

- o sa mergi cu băieții la el. Eu trebuie sa merg la o ședință și apropo biroul tău e în capătul holului .

- Mersi. Plec din biroul tatei și merg sper al meu . Acolo era un bodyguard care se pare ca mă aștepta.

- da ? Întreb eu

- în legătură cu arhitectul .

- spune.

- pai eu sunt și arhitect in afara de paznic deci cu ce va pot ajuta ?

După 2 ore *

Am stat 2 ore sa explic și sa arat tot ce vreau sa schimb nu numai la mine în birou cât și în acest depozit dar și pe afară.

- mă bucur ca pot ajuta . În maxim o săptămână totul o sa fie .

- ok .

El pleacă cu foaia pe care am scris ce vreau și eu mă așez pe scaun . Telefonul de lângă mine suna așa ca îl ridic .

C.T

- alo ?

- Bună draga ! Spune o voce cunoscuta mie .

- Bred ?

- în perosna iubire . Sa iti aperi spatele . Sunt pe urmele tale . Și sa nu te gândești sa îi spui cuiva .

- dar cum ? Tata a spus ca te a prins .

- poate nu eram eu . Ci fratele meu . Ce zici ?

- ce vrei de la mine ?

- ce am vrut și înainte. Sa ne căsătorim și sa avem o viață fericita în continuare .

- nu o sa am niciodată o viață fericita cu tine sa știi.

-ba o sa ai . Și sa știi ca ar trebuii sa ai grija de prietenii tai . Mai ales de iubitelul tău.

- Ethan nu este iubitul meu .

- hah . Mă refeream la Maron . Văd ca nu știi ce e cu el nu ?

- ce vrei sa spui ?

- ca Maron o sa moara în curând avand în vedere ca este singur .

C.T.Î

Am pus telefonul înapoi unde era și am ieșit repede pe ușa și m am dus jos . Am întrebat pe cineva dacă mă poate duce unde am nevoie iar unul dintre băieții de afară m au dus la casa lui Maron .

Am mulțumit și am intrat deși nu era nimeni . Am mers sper camera lui și am bătut la ușă

- Pleacă Issac .

- sunt Skyler

Ușa se deschide și îl văd pe Maron care avea cearcăne și avea o stare rea.

- Maron ?

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum