Dimineață *
Mă trezesc de dimineață foarte entuziasmata . Mă duc sper baie unde îmi fac rutina și mă îmbrac cum a zis Ethan ieri .
Mi am luat un ghiozdan unde mi am pus toate hainele acelea plus încălțămintea și un pistol . Mi am luat o bluza simpla o pereche de pantaloni scurți iar în picioare niște adidasi și ochelarii .
Am coborât la bucătărie unde mi am făcut un sandwici și l am mâncat după care am plecat .
Am luat un taxi și am ajuns repede unde trebuia . Perfect, habar nu am unde este sediul ăsta.
Am intrat în pădure și am dat cu ochii de o clădire în depărtare. Am mers sper ea și am dat nas în nas cu un bodyguard.
- te pot ajuta cu ceva ? Mă întreabă el .
- da . Vreau sa vorbesc cu Ethan.
- Cine ești?
- ajutorul lui .
- bine .
El da un mesaj și imediat din clădire iasă un barbat bine lucrat, mare care îmi face semn sa merg cu el .
Am mers după tip și am ajuns la o ușa aurie pe care scria "sefu' "
Am intrat înăuntru și l am văzut pe Ethan citind niște documente . Mă privește o secunda și mărește ochii
- sper ca ai adus haine de schimb .
- da . Nu aveam de gând sa merg așa.
- o rochie ceva?
- rochie!? Eu nu port așa ceva .
- o vai . O sa meargă greu .
- foarte . Acum sa fie clar am o fusta te mulțumești cu atât sau nu mai fac nimic .
- nu . Rochie . O sa Îți dea Linda una . Sa speram .
- Cine e Linda ?
- "prietena " noastră.
- Aham.
- da
- doar sa mă lase sa aleg eu rochia nu vreau sa mă imbrac ca ea .
- se face. Brock, arătai camera Lindei și spunei ce are de făcut.
- da șefu.
Am plecat în camera fetei și avea o ușa roz . Sigur nu îi încurca nimeni camera . Am intrat iar tipul i a spus ce are de făcut.
- Bun draga mea . Faci o misiune sa înțeleg ?
- așa cea .
- pai stai sa vedem . În primul rand Îți trebuie lentile de contact .
- ce face ? Nu ,eu nu port lentile.
- uite ca o sa porti . Iar mai apoi te prind de bine o culoare deschisa sau .... Nu. Una închisă. Se duce la dulap unde arunca hainele în sus și în jos și vine cu o rochie scurta roz .
- nu . Spune și mai caută luând 4 rochii . Una mov , uns albastra , rosie și una galbena .
Dintre toate cea mai ok era cea albastra
- roșie prea normală, albastra prea nasoala , mov prea demodata , galbenul nu te prinde ce zici de un negru .
- sa vedem ce ai .
Scoate o rochie scurta din dulap și nu pe gustul meu .
- nu . E prea naspa . Ce zici de asta ? Spun arătând sper o rochie drăguță vede care nu era nici prea scurta nici prea lunga dar nici decoltat.
CITEȘTI
O Tocilara Și O Viață Complicata
Teen FictionSkyler este o fata tocilara pe care toți o batjocoresc însă ea pleacă la alt liceu acesta fiind în NY alături de unchiul ei Justin și verișorul ei Edward. Ei au împreună o gașca fiind dealeri de droguri și având încă 3 prieteni în gașca Andrei, Zey...