- deci ? ......
- Ethan . Spun și nu vreau sa îl privesc în ochii . El îmi întoarce fata spre el și m-a face sa îl privesc în ochii .
El se apropie de mine și mă trage de talie spre el .
Își lipește fruntea de a mea și îmi spune :
- vrei sa fii iubita mea ?
- accepta . Spune o voce din dreapta mea . Îmi îndrept capul sper locul de unde venea vocea și îl văd pe Maron .
- strici momentul idiotule . Ieși afară.
- nu e casa ta . Sa aleagă Skyler cine sa iese afară. Amândoi își îndreaptă capul sper mine și eu oftez .
- băieți eu ... Nu vreau sa plece niciunul .
- dar trebuie . Spune Ethan .
- eu nu sunt așa.
- fi rea și fără inima cum ești când te lupți un cineva . Cum m ai împușcat pe mine și nu mi ai aruncat nicio privire înapoi. Spune Maron
- Cum a zis el . Spune Ethan
- asta vreți?
- da .
- eu va plac pe amandoi . Spun și mă duc și îi iau în brațe. Nu pot sa va las sa plecați.
- Sky . Alege l pe el . Ar trebuii sa îi dai o șansă eu am avut o și am pierdut o . Lasă l și pe el sa învețe cum e sa te iubeasca .
- Maron . Taci . Nu spune asta te rog . Te am iertat chiar dacă nu vrei sa o fac . Haide ți sus.
- nu ,eu plec . Spune Maron . Am venit sa te întreb ceva dar poate astepta îmi pare rău că v-a m stricat momentul .
El pleacă și eu oftez .
- haide sus . Îi spun lui .
- și întrebarea?
- tine o pentru alta data sau iasă urat și va avertizez ca și pentru voi . Le spun băieților din spate .
- dar fa-mi jocul măcar.
- fie dar nu mă săruți sau dacă o faci după primești o palma sau doua pentru fiecare. Mă mai gândesc
- bine . Spune cu un zâmbet pe buze . Vine sper mine și mă ia stil mireasa urcând în camera cu mine .
- ce ați stat atât. Spun baietii și o văd incomodata pe Alexia
- Ethan . Mă lași jos ?
- Bine. El mă pune jos și mă duc în pat
Băieții își fac un semn intre ei și ies puțin afară scuzandu se
- Alexia ce ai pățit? Ești incomodata de ei ? Le spun sa plece dacă vrei .
- nu nu. Doar ca el este ... Lawrence.
- serios? Spun zâmbind
- da .
- și ce ați vorbit cât am lipsit ?
- nu mare lucru a vorbit mai mult celălalt tip nici nu s-au prezentat . El a stat doar pe telefon și trimitea mesaje sunt sigura ca vorbea cu Livia la ce zâmbet drăguț avea .
- nu prea cred .
Pov Ethan
- băieți... Spune Aaron .
- da, ce e ?
- cred ca m am îndrăgostit.
- de cine ? Spun eu și Lawrence în același timp deranjați.
CITEȘTI
O Tocilara Și O Viață Complicata
Roman pour AdolescentsSkyler este o fata tocilara pe care toți o batjocoresc însă ea pleacă la alt liceu acesta fiind în NY alături de unchiul ei Justin și verișorul ei Edward. Ei au împreună o gașca fiind dealeri de droguri și având încă 3 prieteni în gașca Andrei, Zey...