Dimineață *
Mă trezesc de dimineață gata de mers la liceu . Iau hainele cu care urma sa mă îmbrac și un prosop în baia mea proprie . Fac un dus scurt mă piepten și îmi întinde părut cu placa prinzându l într un coc dezordonat. M am dat cu puțin fard, rimel, un luci de buze și niște pudra . M am îmbrăcat cu un hanorac gri și gros și o pereche de pantaloni negri . În picioare am luat o pereche de adidasi albi și mi am luat ochelarii
Mi am luat mașina și pe Edi și am plecat fără sa mâncăm ceva pentru ca nu aveam chef sa întârziem.- vrei sa te las popular și aici?
- adică?
- Îți dau mașină și merg pe jos de aici sper scoala nu mai e mult.
- am o idee . Hai sa mă dau drept iubitul tău drăguț ce zici ?
- suna bine . Cum facem ?
- schimbam locurile geamurile oricum sunt fumurii ... Când ajungi te duci și îmi depui și mie actele , îmi iei ce îmi trebuie eu o sa stau rezemat de mașină ieșind fix când vii tu lăsând privirile sa vina sper mine . Când vii sa îmi spui tot ce trebuie îmi pui mâinile pe umeri și eu plec și te las la scoala.
- suna bine. Spun chicotind
- mie îmi spui ? Spune razand
Am făcut schimb de locuri și am mers la scoala. Edi a parcat cu un drifturi foarte frumos atrăgând priviri . Eu m am dat jos din mașină Edi turand motorul . Am plecat cu actele pentru el și le am dus la secretara. Pe geamul secretarei am văzut ca s-a dat jos din mașină și mi a făcut cu ochiul .
Grupul fetelor se îndrepta spre el și eu am plecat imediat cu lucrurile pentru el .
L am văzut vorbind cu tipa aceea satena și scunda .
- și Îți spun că pot fii mai buna . O aud vorbind . Edi nu o asculta ci privea în telefon .
- asculta păpușă... Ești tu cum ești cu forme și mai stiu eu cum dar nu ești genul meu .
- adică?
-nu îmi plac fetele scunde draga . Și nici cele îngâmfate. Uite ea îmi pare drăguță. Spune arătând spre o fata blonda sper alb și scurt un pielea alba o rochie roșie ca sângele și buzele la fel. Stătea de vorba cu niște băieți printre care și Blaze .
- Hei!
- Hei babe ! Le ai adus ?
- da . Uite . Spun arătându i lucrurile.
- ok . Când vin sa te iau ?
- te sun eu .
- bine iub. Pa
- pa .
A urcat în mașină și a plecat
- ești împreună cu el!? Exclama toate cele prezente așa tare ca atragem ceva priviri.
CITEȘTI
O Tocilara Și O Viață Complicata
Teen FictionSkyler este o fata tocilara pe care toți o batjocoresc însă ea pleacă la alt liceu acesta fiind în NY alături de unchiul ei Justin și verișorul ei Edward. Ei au împreună o gașca fiind dealeri de droguri și având încă 3 prieteni în gașca Andrei, Zey...