mafia

1.1K 28 2
                                    

Dimineață *

Mă trezesc de dimineață și merg la baie unde îmi fac rutina apoi mă îmbrac cu niște haine sportive aveam sa merg la Ethan sa alergam

Mi am luat o pereche de pantaloni scurți de trening o bustiera și peste un hanorac .

În picioare am luat niște tenesi de la Nike și m am machiat simplu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În picioare am luat niște tenesi de la Nike și m am machiat simplu . Parul l am prins într o coada de cal și am coborât la bucătărie

- neata ! Îi spun tatei care făcea omleta și cafeaua aștepta să fie băută.

- neata scumpo ! Ce faci ? Pleci undeva ?

- da . Mă duceam la Ethan poate ieșim prin parc .

- Nu mănânci micul dejun?

- ba da

M am așezat la masa iar tata a așează în farfurii mâncarea și se așează lângă mine . Încă doua farfurii erau pe masa care așteptau sa fie mâncate. Imediat pe ușa intra și Alexia urmată de Olivia . Alexia era obosita și avea cearcăne. Era în pijamale și era sa se lovească de perete când a intrat . Se putea vedea ca nu a dormit . În schimb Olivia era îmbrăcată și bine dispusa cu zâmbetul pe buze .

- Via de ce ești așa vesela ? O întreabă tata .

- eh . Nimic important . O sa va spun diseară.

- Ale tu ce ai pățit?

- nu am putut sa dorm .

- de ce ? Te gândești la ceva ?

- poate .

- poate la cineva ? intreb și ea aproba din cap .

- la cine ?

- nimeni important .

- Cum zici tu .

- apropo tata . Spune Olivia .

- da draga spune .

- diseară vine Aaron , Ethan și Lawr cu prietenele lor sa ia masa cu noi . Când am auzit ce a spus m am înecat cu mâncarea atât eu cât și Alexia .

Am luat amândouă cafeaua și am băut puțin sa ne revenim.

- fetelor sunteți ok ? Întreabă Via îngrijorată.

- mda da . Suntem bine . Spune Alexia

- da da . Deci cine vine cu cine diseară?

- Pai vine Aaron cu iubita lui , Lawr cu Livia parcă o chema și Ethan cu .... Dar face o pauza ...

- cu ?

- am uitat cum o chema pe fata aceea spune razand

- de ce razi ?

- nu nimic . Era un porumbel care a căzut de pe casa afară de aceea .

- mda . Totuși pe iubita lui Aaron cum o cheamă? Întreabă Alexia.

O Tocilara Și O Viață ComplicataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum