Trecusera 5 ani și uite mă la vârsta de 23 de ani . Conduc mafia tatei și sunt încă prietena cu toți.
Merg sper casa iar pe drum mă întâlnesc cu Ethan .
- Hei babe !
- Hei. Ce faci aici ?
- veneam sa te iau . O sa mergem undeva .
- hmm unde ? Spun zâmbind
- o sa vezi iubito .
- te rog . Spune mi .
- surpriza e surpriza
- fie . Spun și îl sărut scurt . Suntem împreună de 3 ani . În anii de după moartea lui Bred am fost destul de ocupata . Cu mafia și tot ce tine de asta. Ethan a încercat sa se apropie de mine deși nu îi dădeam importanta prea mare . În schimb la un moment dat tata mi a spus sa îmi văd și de viata mea . Nu sa stau toată ziua cu nasul în acte și sa fac tot ce tine de mafie.
Într-adevăr mă consideram matura însă am aflat ca viața trebuie trăită la maxim și ca copilăria a zburat mai repede ca vântul. Ethan , tata și prietenii mi au deschis ochii și mi au arătat ca sunt prețioasă pentru ei .
Eram în mașină lui Ethan și mergem undeva . Nu știu unde .
- babe ? Mai avem mult? Întreb
- nu prea . Încă 10 minute .
După câteva minute am ajuns într un loc minunat.
Eram pe un deal mare de unde se putea vedea orașul noastă în întregime. Acolo era o pătură și un cos de picnic . Soarele care apune se vede uimitor pe acolo peste oraș.
Ne am așezat pe pătură și Ethan a scos mancarea.
După ce am mâncat scoate o sticla de șampanie din cos și doua pahare . Toarnă în fiecare băutura roșiatică și îmi întinde un pahar .
- sărbătorim?
- da iubito.
- mai exact ce ?
- logodna noastră. Spune și mă sărută . După acel sărut îmi întinde o cutie micuța roșie pe care o deschide
- nu știu ce sa iti spun . Știu ca te iubesc și ca as vrea sa trăim împreună tot restul vieții. De a lungul prieteniei cât și relației noastre ți am spus tot ce am simțit pentru tine . Ești unica , speciala și minunata . Știu foarte sigur ca ai fost o prietena minunata , ești o iubita minunata vei fi soția perfecta iar mai apoi mama ideala . Te iubesc !
Lacrimile de fericire îmi inunda fata . Nu pot sa cred ca face asta.
- vrei sa fii fi iubita mea , soția mea și mama copiilor mei ?
- as fi onorata . Spun și chiar atunci îmi pune inelul pe deget . Îl sărut iar el îmi răspunde. Îl iubesc așa de mult.
Peste câteva minute plecam și noi acasă unde ceilalți erau toți la masa .
- Hei dragilor! Spune tata.
- Bună! Salutam noi . Inelul meu încă era pe deget era unul simplu cu un diamant stralucitor în vârf .
Ne am așezat la masa iar Aaron se ridica în picioare .
- as vrea sa spun ceva.
- te ascultam .
- Olivia. Vreau sa iti spun ești unica și minunata . Ești o fata cum nu am mai văzut unica și fără cuvinte . Ești foarte simpatica și te ador din clipa în care te am văzut. Știi ca te iubesc și o sa o fac la nesfârșit. În schimb as vrea sa mai adaug ceva . Vrei sa te căsătorești cu mine ? Spune acesta și scoate o cutie roșie în care se afla un inel foarte frumos cu multe pietre prețioase.
CITEȘTI
O Tocilara Și O Viață Complicata
Teen FictionSkyler este o fata tocilara pe care toți o batjocoresc însă ea pleacă la alt liceu acesta fiind în NY alături de unchiul ei Justin și verișorul ei Edward. Ei au împreună o gașca fiind dealeri de droguri și având încă 3 prieteni în gașca Andrei, Zey...