2

267 18 0
                                    

Το να ψαξεις να βρεις ενα σπιτι για σενα ειναι ποιο δυσκολο απο οτι ακουγεται..

Στελλα:ειμαστε τρεις ωρες εδω και ψαχνουμε για σπιτι μαλλον δεν βλεπω να ειναι γραπτο να μετακομισεις.

Αριανδη:δεν τα παραταω και το ξέρεις παμε να πιουμε ενα καφε αυτην την καφετέρια και θα ξανα ψαξουμε..

Η Στέλλα και εγω φτανουμε στην καφετέρια και καθομαστε λιγο για να ξεκουραστουμε..

Σερβιτορος:τι να σας φερω όμορφες δεσποινίδες;;;

Στελλα:εμ θα θελαμε ενα φραπε και ενα καπουτσινο..δεν μιλησα γιατι ηξερα πως η Στέλλα ξερει τι καφε πινω..

Σερβιτόρος:μαλιστα..λεει κλεινοντας της το ματι..

Μου την δινουν να μου την πεφτουν συνεχεια ευτηχως εχω την Στελλα που μιλαει αυτην αντι για μενα..

Στελλα:δεν ειναι κουκλος ο σερβιτόρος;;...σχολιάζει η Στέλλα..

Σχολιάζει τους πάντες και τα παντα.

Αριανδη:καλος ηταν..λεω με μια ξινισμενη μουρη γιατι δεν μου αρεσε και μπενω ινστα μα χαζέψω φωτο..

Οχι ρε γαμω παλι..

Στελλα:το ειδες και εσυ αυτο εε;

Οπως παντα δημοσιογραφοι παντου και παντα.

Η κορη του γνωστού αρχηγου της αστυνομιας βγηκε καφε με την κολλητη-ξαδερφη της και ακουσαμε να λενε πως θα μετακομισει μαλλον η κορη του αστυνομου μεγαλωσε και θελει να ζησει την ζωη της.

Οι δημοσιογραφοι ειναι παντου και παντα και μαλλον μας ακουσαν γαμω..

Στελλα:θα σε σκωτωσει ο θειος πιστευω να μην ειδε αυτα που εγραψαν.

Αριανδη:δεν αντεχω θα κανω φονο..

Σερβιτόρος:θα σου συνιστούσα να ηρεμισεις ειδα αυτα που εγραψαν..

Στελλα:εσενα ποιος σου μιλησε;;

Σερβιτόρος:συγγνώμη απλως ετσι πως ειπα να φερω τους καφεδες ειπα να πιασουμε και καμια κουβέντα..

Αριανδη:θα φας βρισια φιλε φύγε απο δω τωρα..

Σερβιτόρος:για σπιτι δεν μπορεις να βρεις εδω αλλα ξερω εναν φιλο που μπορεί να σε βολεψει..

Στελλα:τι φιλο;

Σερβιτόρος:καραρχας με λενε Μακη χαρηκα και κατα δευτερον μολις σχολασω μπορω να σας παω στον φιλο μου...

I change for him.Where stories live. Discover now