Αστον:σου αρεσω;;....ξανα λεει ενω η σοφια με κοιταει καπως...
Σοφια:ε η Αρια μου ελεγε πως της αρεσεις οτι εισαι καλος συγκατοικος και συνεργάτης...
Αστον:αληθεια αυτα ειπες;;....αχ σε ευχαριστω σοφια που με καλυψες...
Αρια:ναι αυτα ειπα...λεω και τον βλεπω καπως λυπημενο ακομα..
Σοφία:παω να βρω κατι ρουχα...λεει και φευγει απο το καμαρινι...
Ο Άστον καθετε διπλα μου και με κοιτάζει στα ματια...
Άστον:δεν πιστευω οτι ειπες αυτα που ειπε η Σοφία γιατι σε ακουσα με τα αυτια μου να λες οτι σου αρεσω...ωω θεε μου τι θα κανω...
Αρια:εχεις πολυ μεγαλη ιδεα για τον εαυτο σου ετσι;;;...λεω και γελάει..
Αστον:μικρη με γουστάρεις...ναι αλλα πωω ρε γαμω..
Αρια:και να σε γουστάρω τι νομιζεις οτι θα το παραδεχτω;;....γιατι μιλαω ετσι;;
Άστον:οχι ξερω πως δεν θα το παραδεχτεις αλλα αρκει να ξερω οτι με γουσταρεις...λεει και ερχεται κοντα μου..
Κανει κινηση να με φιλησει αλλα ακουμπαει λιγο τα χειλι του στα δικα μου..
Άστον:χαιρομαι που το ακουσα αυτο σημερα γιατι και εγω σε γουσταρω...λεει και χωρις να πει τιποτα αλλο φευγει...
Ε οκευ τι εγινε μολις τωρα;;;.
Εμαθε οτι μου αρεσει και ειπε και αυτος οτι του αρεσω και αντι να πει κατι αλλο εφυγε και με αφησε στα κρυα του λουτρου;;
Σοφια:δεν το πιστεύω σε γουσταρειιι το ηξερα..μπαινει μεσα και τσιριζει...
Αρια:αν σε πιασω απο το μαλλι και σου τα βγαλω τριχα τρίχα θα φταιω εγω;;;...
Σοφια:ελα καλε τι έκανα εμαθε πως τον γουσταρεις και σε γουσταρει και αυτος τωρα μενει να τα φτιάξετε..
Αρια:εισαι τρελή...λεω και γελαει...
Aston POV.
Τι εκανα γαμωτο;;
Ειμαι πουστης της ειπα οτι την γουσταρω...
Χαρηκα τοσο πολυ οταν ακουσα πως της αρέσω που της το ειπα και εγω..
Επρεπε να την φιλησω τοσο αποσταση ειχαμε τοσο...
Ειμαι στο σπιτι εχουν περασει 15 λεπτα απο τοτε δεν αντεχα να κατσω αλλο εκει..
Aston:μαλακα ειμαι φλωρος..
Ο μονος που μπορει να με καταλαβει ειναι ο αδερφος μου αυτος θα μου πει τι θα κανω..
YOU ARE READING
I change for him.
Teen FictionΗ Αριάδνη κορη της Μελ και του Γιάννη ειναι διάσημη στα Social media αλλα και σε ολη την φλοριντα..Στα 18 αποφασιζει να μετακομισει μονη της σε ενα σπιτι αλλα τα σχέδια της για την μετακομιση θα αλλαξουν.. Αραγε θα καταφερει να μετακομισει;...και αν...