23

351 18 5
                                    

Σορρυ που δεν ανεβαζα τοσο καιρο σε αυτην την ιστορια θα προσπαθώ να ανεβαζω συχνα..

Sooo.

3 μερες..

Εχουν περασει τρεις μερες και φανταστείτε που ειμαστε τωρα..

Στο αεροπλανο για νεα υορκη..

Εγω ο Αστον η Σοφια η Sydney και ολοι οι υπολοιποι της ταινιας ειμαστε στο αεροπλανο και φανταστειτε τωρα με ποιον κάθομαι οχι πειτε μου.

Με την....

Sydney..

Α ναι το ξερω είναι σκετη γκαντεμια δυστηχως..

Ο Αστον καθετε πισω μαζι με καποιους απο τους κορμπασους της ταινιας ο τυχερος..

Η Σοφια ειναι απέναντι μας στις αλλες θεσεις μαζι με τον σκηνοθετη καθε φορα που με κοιταει με κοιταει με ενα βλεμμα σαν να λεει 'υπομονη αυτην η σκυλα καποια στιγμη θα σκασει' μακαρι ομως να εσκαγε.

Syndey:ακους Αρια ειναι ολοι μαλακες μα να μου πει εμενα οτι δεν κανω για μοντελο εγω που ειμαι 1,70 και εχω τελειο σωμα..τοση ωρα μου μιλαει για αυτο δηλαδη ελεος..

Αρια:αχα ακουω...δυστηχως και να θελω να μην την ακουσω δεν μπορω με εχει πρηξει..

Syndey:αλλα τι να πεις και εσυ που με το ζορι φτανεις 1,65..ε οχι ως εδω ηταν..

Αρια:α δεν σε αντεχω παω λιγο στο μπανιο..και αυτο εκανα σηκωθηκα με προσοχη γιατι φοβαμε καπως τα αεροπλανα και πηγα στο μπανιο..

Ειναι μικροσκοπικο αλλα οκευ θα κατσω λιγο μεχρι να ηρεμισει αυτην γιατι δεν την αντεχω ας στειλω μυνημα στην Στελλα..

Αρια💕:θα αυτοκτονησω δεν μπορω..

Στελλα😛:τι εχεις μωρο μου μηπως εγινε κατι με τον Αστον;;

Αρια💕:οχι ολα καλα με τον Αστον με αυτην την σκυλα την πουτανα η οπως αλλιως πες την δεν ειναι ολα καλα...

Με τον Άστον τα παμε μια χαρα απο την μερα τοτε στην εκπομπή προσεχουμε αρκετά τις καμερες και ο σκηνοθετης της ταινιας μας εχει απο κοντα αλλα ευτηχως για εμας αυτος δεν πιστευει στα κοτσομπολια..

Αν και αυτα δεν ειναι κοτσομπολια γιατι όντως τα εχουμε ακομα με τον Αστον αλλα αυτος δεν το ξέρει.

Στελλα😛:Α αυτο;; το κερω μου το ειπε η Σοφια καλε σε λυπαμε αλλα εχει πλακα αν το καλοσκεφτείς😂

Αρια💕:μην γελας με ειπε κοντη πριν λιγο και ασε που δεν με αφηνει ουτε τραγουδια να ακουσω μου περνει τα ακουστικά γιατι λεει θελει να την ακουω..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I change for him.Where stories live. Discover now