Το να βρεις ρουχα ειναι ευκολο αλλα σου περνει ωρες μεχρι να βαφτεις και να ετοιμαστεις..
Αστον:Αρια εισαι ετοιμη;;..φωναζει ο Αστον απο το σαλονι..
Περνω την τσαντα μου και το κινητό μου και κοιταω αλλη μια φορα τον καθρέφτη..
Αρια:ναι..λεω μολις βγαινω απο το δωματιο και πηγενω στο σαλονι..
Γυριζει με κοιταζει και μενει...
Τι δεν θα πει τίποτα;;
Άστον:ουαου εισαι τελεια..λεει και με κοιταει απο πανω εως κατω...
Νιώθω καπως ακολα να με κοιτανε ετσι...
Αρια:εμ και εσυ εισαι καλος..λεω ενω παρατηρω πως οντως δεν ειναι μονο καλος αλλα κουκλος...
Αλλα σιγα μην του το πω..
Άστον:αχα ευχαριστω φευγουμε;;...λεει και γνεφω θετικα..
Βγαινουμε απο το σπιτι ενω κλειδωνει και παμε στο αυτοκινητο του...
Αστον:περαστε...λεει ανοίγοντας την πορτα του συνοδηγου και γελαω..
Αρια:μα τι τζεντελμαν...λεω ενω γελαει και αυτος και μπαινω στο αμαξι του...
Αφου μπαίνει και αυτος βαζει μπρος..
Αστον:πιστευω να σου αρεσει το πάρτι του Stephen...λεει σπαζοντας την σιωπη..
Αρια:θα μου αρεσει αν και εχω μαθει πως ειναι ολο μοντέλα και διασημοι εκει..
Άστον:ναι όντως ειναι ολο μοντελα εκει...
Εχω απορια να τον ρωτησω πως γνωριστηκε με τον Stephen αφου ειναι ηθοποιος και αυτος μοντελο..
Άστον:μικρη πες το...λεει ενω με κοιταει..
Αρια:τι να πω;;..λέω ενω δεν καταλανενω..
Άστον:θες κατι να με ρωτησεις λοιπον ακουω.
Μα πως με καταλαβε;;
Αρια:πως γνωριστηκες με τον Stephen εισαι ηθοποιος και ειναι μοντελο..
Αστον:με το Stephen γνωριζομασταν απο τοτε που ημουν 17...λεει και γνεφω...
Αρια:α ωραια...
Άστον:καθολου ωραια...λεει μεσα απο τα δοντια του αλλα τον ακουω..
Αρια:δεν εισαστε κολλητοι..
Αστον:οχι απλώς φιλοι...λεει και τοτε σκέφτομαι κατι συμβαινει με αυτούς..
Αρια:ερχεσαι συχνα στα παρτι του;;...ρωταω και γνεφει...
Αστον:ναι σε ολα εχω ερθει...λοιπον εδω ειμαστε..λεει και καταλαβενω πως φτασαμε...
YOU ARE READING
I change for him.
Teen FictionΗ Αριάδνη κορη της Μελ και του Γιάννη ειναι διάσημη στα Social media αλλα και σε ολη την φλοριντα..Στα 18 αποφασιζει να μετακομισει μονη της σε ενα σπιτι αλλα τα σχέδια της για την μετακομιση θα αλλαξουν.. Αραγε θα καταφερει να μετακομισει;...και αν...