21

240 14 0
                                    

Στελλα:δεν το πιστευω τα φτιαξατε και δεν μου ειπες τιποτα....λεει και ξαπλωνει στο κρεβατι μου...

Ειμαστε στο δωματιο μου με την Σοφια και την Στέλλα ο Αστον ειναι στο σαλονι με τον Nick το αγορι που τα εφτιαξε η Στελλα και τον Αδερφο του...

Αρια:σου ειπα...της λεω...

Σοφια:άσε αυτα μας τα ειπες η οχι και πες πως τα περνατε;;;

Αρια:μια χαρα προς το παρον ειναι ακομα νωρις και τα εχουμε φτιαξει δοκιμαστικα...της λεω και με κοιτανε και οι δυο...

Σοφια:στην θέση σου απο την πρωτη μερα θα τον επερνα στο κρεβατι μου και θα κοιμομασταν μαζι και οχι μονο...

Αρια:α μαζι κοιμηθήκαμε...της λεω και μενουν και οι δυο..

Στελλα:Το κανατε;;...καλε που πηγε το μυαλο της;;

Αρια:οχι απλως φιλιομασταν ολο το βραδυ και μας πειρε ο υπνος στο καναπε αγκαλια..

Σοφια:τι μονο;;;....

Αρια:τι περιμένατε;....ξερω ξερω να το εκανα μαζι του...

Στελλα:να σου πω εγω με τον Nick ειναι καλος δεν μπορω να πω και ομορφος και το καναμε κιολλας εχθες...λεει και κοιταει το ταβανι..

Σοφια:και τι ηταν καλος στο κρεβατι;;

Στελλα:αχα μονο καλος...εσυ Αρια τι λεει θα το αργησεις με τον αλλον;;

Αρια:πας καλα μια μερα εχουμε που τα φτιάξαμε και θα το κανουμε εισαστε ηλίθιες;;;

Σοφια:Γιατί εγω με τον αδερφο σου που ούτε καν τα φτιαξαμε...δεν πανε καλα...

Αρια:αυτο που έχετε εσεις Στέλλα δεν νομιζω οτι θα κρατησει για πολυ...

Στελλα:Εγώ παλι ελπιζω να κρατησει..αχ κανε όνειρα..

Nick:girls....λεει και μπαινει μεσα στο δωμάτιο μου...ενω η Στελλα σηκώνετε τον πιανει και τον φιλαει...

Σοφια:αχ μελια δεν αντεχω παω να παρω κατι να πιω...λεει η Σοφία και φευγει..

Ζακ:αν θελετε να γαμηθειτε να πατε στα σπιτια σας...μαλακα αστην...

Εγω το ειπα ο Ζακ ζυλευει μαλλον του αρεσει η Στελλα...

Σορρυ Ζακ αλλα την προλαβε αλλος..

Αστον:εμεις τι θα βλεπουμε αυτους;;...λεει και μου κλεινει το ματι και παω κοντα του..

Αρια:αωω ζυλεψες;;...θες και εμεις να κανουμε ετσι σαν τα παιδια;;...του λεω νιαζαρικα και αυτος γνεφει θετικα..

I change for him.Where stories live. Discover now