6

234 16 0
                                    

Σημερα ξυπνησα καπως διαφορετικα απο της αλλες της μερες..

Άστον:Αρια εχουμε προβα ξυπνα..

Ενιωσα καποιον να με σκουνταει και να με φωναζει να ξυπνησω αλλα χρειάζομαι τον υπνο.

Άστον:ρε Αρια θα μας σκωτωσει ο Steve αν αργήσουμε..

Ανοιγω τα ματια μου και βλεπω εναν Άστον να με κοιταει χαμογελαστος..

Αυτο το παιδι ειναι συνέχεια χαμογελαστο..

Αριανδη:καλημερα τι ωρα ειναι;;

Άστον:10 σε μιση ωρα εχουμε προβα και φωτογράφιση...

Αριάδνη:τι;; οχι ρε γαμω παω να ετοιμαστω..

Άστον:θα σε περιμενω μεσα..

Λεει και ψάχνω να βρω ρουχα..

Βρησκω μερικα και ντύνομαι βαφομαι λιγο παιρνω την τσαντα μου και κινητο και παω μεσα.

Άστον:ετοιμη θες καφε;;

Αριάνδη:οχι δεν προλαβενουμε θα πιω μετα παμε;;

Άστον:ναι θες να παμε μαζι η θα παρεις το αυτοκίνητο;;

Αριάδνη:καλητερα να παρω το δικο μου θελω μετα την φωτογράφιση να παω στους γονεις μου..

Άστον:οπως επιθυμης παμε;

Αριάνδη:ναι...και βγαινουμε περνει ο καθενας το αμαξι του και παμε προς το χωρο που γινετε η προβα αλλα και η φωτογραφιση..

Αφου μπαινουμε μεσα οπου θα γινει η φωτογραφιση βλεπουμε τον σκηνοθετη να μας περιμενει..

Σκηνοθέτης:ηρθαν και οι πρωταγωνιστες μου..

Άστον:γεια σου Steve...λεει ο Άστον...

Σκηνοθετης:Αριάνδη θα πας μεσα να σε ετοιμασουν και μετα θα βγείτε για την φωτογράφιση η προβα θα γινει ποιο μετα..

Αριανδη:ενταξει...λεω και παω στο καμαρινι οπου μου ειπε..

Εκει βλεπω δυο κοριτσια..

Κοριτσι:ειμαι η κομμωτρια σου και η μακιγιερ σου..χαρηκα λεει και μου χαμογελαει..

Αριανδη:και εγω χαρηκα...

Στυλιστρια:εγω ειμαι η μονιμη στυλιστρια σου Σοφια χαρηκα και εγώ που θα δουλεψω για μια τοσο ομορφη σαν εσενα..

Αριανδη:ευχαριστω παρα πολυ και εγω χαρηκα που θα δουλεψω με τοσο γλυκα κοριτσια σαν εσας..

Σοφια:λοιπον εισαι τυχερη που θα δουλεψεις με τον Smith ειναι πολυ μαναρι..

Κομμωτρια:ολες θα ηθελαν να ειναι στην θεση σου..

I change for him.Where stories live. Discover now