Aston POV.
Μολις εχω ξυπνησει και πηρα μυνημα απο τον σκηνοθετη της ταινιας..
Σκηνοθετης:Αστον σήμερα είσαστε παλι τυχεροι δεν θα κανετε προβα λογο τεχνικος προβληματος με της καμερες παλι θα παμε να αγορασουμε καινουργιες..
Και τωρα μου το λες ρε μαλακα δεν μπορούσες να με αφησεις να κοιμηθω;;
Θα εισαι παλι στο σπίτι με την μικρη τυχερε..
Σκασε εσυ..
Παω στην κουζινα και περνω μια κουπα καφε και αραζω στο καναπε..
Τι ωραια είναι να καθεσε σπιτι σου..
Η μικρή να ξύπνησε;;
Γυριζω και βλεπω την μικρη να πηγαινει στην κουζινα νυσταγμένα και να περνει μια κουπα καφε..
Αρια:καλημερα..λεει νυσταγμένα και τοτε την παρατηρώ τα μαλλια της ανακατωμενα το πρόσωπο της χωρις ιχνος μακιγιαζ και με ενα αθλιτικο κοντο υπερβολικα κοντο σορτσάκι και μια κοντη μπλουζα..
Θα μας τα αναλύσεις ολα για το τι φοράει;;
Αστον:καλημερα μικρη νωρις ξυπνησες...της λεω και κοιτάει το κινητο της..
Αρια:τι λες σε μιση ωρα εχουμε γυρι-
Την διακόπτω πριν πει οτι εχουμε γυρισματα..
Αστον:ακυρο τα γυρισματα παλι τεχνικο προβλημα με της καμερες..της λεω και μου χαμογελαει..
Αρια:ωραια..λεει και καθετε στο καναπε διπλα μου..
Άστον:τωρα που εχουμε ελευθερο χρονο θες να παμε γυμναστηριο;
Αρια:θα το ηθελα αλλα λεω να παω για ψώνια με την στελλα..λεει και γνεφω θετικα..
Αστον:οκευ μικρη...της λεω και την βλεπω να σηκωνεται και να πηγαινει στο δωματιο της..
Ωρα να παρω τους παιδες να ερθουν απο εδω...
Aston:Zack παρε τους αλλους τους μαλακες και ελατε σπιτι μου..
Εκλεισα το κινητο και πηγα στο δωματιο μου..
Τοτε χτυπαει η πορτα...η μικρη θα ειναι..
Άστον:τι εγινε μικρη;;..λεω και μπαινει μεσα..
Αρια:πριν φυγω ηθελα να σε ρωτησω θα παμε στο παρτι που ειπε εχθες ο φιλος σου...
Γιατι μικρη θες να τον δεις;;
Τι εχουν παθει ολοι με την παρτη του εγω ειμαι καλητερος..
YOU ARE READING
I change for him.
Teen FictionΗ Αριάδνη κορη της Μελ και του Γιάννη ειναι διάσημη στα Social media αλλα και σε ολη την φλοριντα..Στα 18 αποφασιζει να μετακομισει μονη της σε ενα σπιτι αλλα τα σχέδια της για την μετακομιση θα αλλαξουν.. Αραγε θα καταφερει να μετακομισει;...και αν...