12

208 16 0
                                    

Ειμαι στα γυρισματα απο το πρωι και εχω κουραστει..

Ωω ναι είναι Δευτέρα και εχουμε γυρισματα απο το πρωι ολες οι σκηνες ειναι δικες μου και του Άστον..

Σκηνοθετης:βρηκαμε ονομα για την Ταινια...λεει ενω καθομαστε στης καρεκλες..

Άστον:επιτελους πως λεγεται;;...

Σκηνοθετης:η ελξη ειναι τελειο ονομα ειναι η ελξη δυο διαφορετικών παιδιων..λεει και τον κοιταω..

Αρια:ποτε θα εχουμε τελειωσει με το πρωτο μερος της ταινιας;;

Σκηνοθετης:τα χριστουγεννα θα εχει ανεβει στους κινηματογραφους...λεει και γνεφουμε θετικα..

Άστον:εχουμε τελειώσει σημερα με τα γυρισματα;;..αυτο θα το ρωτουσα και εγω με προλαβε..

Σκηνοθετης:ναι αυριο σας θελω νωρις...οχιιι..

Αρια:ενταξει..λεω και παμε στα καμαρινια μας..ευτηχως σημερα ηταν στο κτηριο παρα σε εκεινη την ερημια..

Σοφια:λοιπον πως πηγε το γυρισμα;;..ρωταει και εγω ξαπλώνω στο καναπε...

Εχει και καναπε το καμαρινι μου..

Αρια:καλα Θέλω να παω σπιτι και να πεσω ξερει στο κρεβατάκι μου..λεω και γελαει..

Σοφια:σε καταλαβαινω..λεει και γελαω και εγω..μεσα μπαινει ο Αστον..

Αστον:εμ γεια..λεει και τον κοιταω..η Σοφία φευγει κάνοντας μου νοημα να της πω μετα τι με ηθελε ο Αστον..

Αρια:γεια..λεω εγω ακομα ξαπλωμενη στο καναπε..

Αστον:ειχαμε πει εχθες αν δεν θυμασαι θα πηγεναμε για φαγητο μετα τα γυρίσματα..

Αυτο το ειχα ξεχασει γαμωωω.ν

Αρια:α ναι σωστα...λεω και μου χαμογελαει..

Άστον:λοιπον παμε;;..τι του απανταω τωρα;;

Αρια:ναι αλλα για γλυκο..λεω και γελαει..

Άστον:αν ειναι να βγεις μαζι μου μονο για γλυκο οκευ τοτε..λεει κλεινοντας το ματι...

Καλε τικ εχει;;

Οχι δεν εχει τικ που σε βρηκαμε εσενα στα τυρογαριδακια μαρη;;

Οχι στα ποπ κορν τι θες τώρα ρε γαρυφαλλια να μαλωσουμε;;

Άστον:Είσαι καλα...λεει ενω μολις καταλαβα οτι τοση ώρα μου μιλαει και εγω τσακωνομαι με την φωνουλα του μυαλου μου..

Άρια:ε ναι πηγενε εσυ στο αυτοκίνητο και θα ερθω και εγω..λεω και μου χαμογελαει και φευγει...

I change for him.Where stories live. Discover now