19

191 14 0
                                    

Aston POV..

Φιλαω ακομα αυτα τα χειλη της δεν μπορω να σταματήσω..

Εχω βαλει τα χερια μου γυρω της και την εχω ριξει στο καναπε...

Αυτην δεν αντιστεκεται καθολου στα φιλια μου μαλλον νομιζει πως κανουμε προβες αλλα αυτο το φιλι ειναι αληθινο.

Αρια:Άστον...προσπαθει να πει αλλα την φιλαω ενω ανταποκρινεται...

Στελλα:ξαδερφουλα ηρθαα εχω νεα...ξαφνικα μπαινει η στελλα μεσα ενω η Αρια με σπρώχνει και πεφτω κατω...

Αρια:εισαι καλα;;...ρωτάει και σηκωνωμαι...

Στέλλα:καλε τι γινεται εδω;;....πειτε μου να χαρω;;....τι να φαντάστηκε αυτην η τρελαρα παλι;;..

Οτι εσυ και η Αρια εισαστε μαζι τι θες να φανταστηκε οταν σας βλεπει στο καναπε να φιλιεστε;;

Αρια:εμ Στέλλα εγω και ο Αστον κάνουμε προβες για την ταινια...

Αυτο δεν ηταν προβα αλλα οκευ..

Αστον:ναι κανουμε προβες και θα μεινουμε εως αργα εδω...

Στελλα:ε καλα τοτε φευγω να μην ενοχλω της προβες σας....φυγε να ησυχασουμε..

Αρια:τι εγινε Στέλλα πες μου;;...της λεει και κοιταζει εμενα...

Α καταλαβα θελουν να τα πουν μονες τους...

Άστον:παω στο καμαρινι μου θα ερθω σε λιγο να κανουμε της προβες...λεω και φευγω απο το καμαρινι της και παω στο δικο μου...

Μαλακα τι γαματο φιλι ηταν αυτο...αραγε θα με ρωτησει μετα για το φιλι η οχι;;

Zack:μαλακα ειμαι σκατα θελω βοηθεια μολις εμαθα πως η Στελλα τα εφτιαξε με τον πουστη....

Aston:ποιο πουστη;;..

Zack:το Nick μου το ειπε ο ιδιος γαμωτο θα τον γαμισω...

Αston:οπα χαλαρωσε μια γκομενα ειναι...

Zack:μάθε αν μπορεις τιποτα απο την Αρια σε παρακαλω...

Aston:ok αδερφε..

Κλείνω το κινητο και παω στο καμαρινι της...ειναι ακομα εκει με την Στελλα αν και εχουν κλειστη την πορτα ακουγονται...

Στελλα:ναι σου λεω μου ζητησε να τα φτιαξουμε το καταλαβενεις;;...καημενε αδερφέ τι θα σου πω τωρα;;

Αρια:ρε Στέλλα μηπως βιαζεσαι δεν τον ξερεις καλα επρεπε να τον γνωρισεις λιγο καλητερα..

I change for him.Where stories live. Discover now