13

201 15 0
                                    

Ειναι πρωί και παμε στα γυρίσματα της ταινιας..

Λεω παμε γιατι ειμαι στο αυτοκίνητο του Αστον..αχα παμε μαζι.

Άστον:αληθεια τα μαλλια σου ειναι καστανα και τα εβαψες ξανθα;;..λεει ενω οδηγαει και παραλληλα..

Αρια:αχα το φυσικο μου ειναι καστανο...λεω και γυριζει και μου χαμογελαει.

Οταν πλεον φτασαμε παρκαρει και κατεβαίνουμε...

Αρια:εχω περιέργεια να σε ρωτησω πως και τοσα σκουλαρικια..λεω ενω προχωράμε στο διάδρομο..

Αστον:α αυτα λες απο μικρος μου αρεσαν αυτην την τρυπα στο φρυδι την εκανα προσφατα...λεει και γνεφω...

Φτανουμε εκει στα γυρισματα και βλεπουμε τον σκηνοθετη και ολη την ομαδα να μας περιμενει..

Σκηνοθετης:μαζι ηρθατε;;;...λεει και παω να πω οχι..

Αστον:ναι θα αρχησουμε τα γυρισματα εχουμε και γυμναστηριο μετα..

Ειπε εχουμε;

Γαμω το ξεχασα.....ολο ξεχναω.

Σκηνοθετης:λοιπον ελατε παμε....

Καναμε ωρες γυρισματα για να βγουν καλες οι σκηνες...οταν τελειωσαμε πηγαμε στα καμαρινια μας..

Σοφια:πες τα μου ολα για το τριαντάφυλλο και για τα γλυκα και για ολα..λεει τσιριζοντας μεσα στο αυτι μου..

Αρια:σιγα με ξεκουφανες...

Το τριανταφυλλο ξεχασα και το εβαλα μεσα στην τσαντα που ειχα εχθες...και μαντεψτε ποια το εχει μαζι της τωρα;;

Βγαζω το τριαντάφυλλο απο την τσαντα και αυτήν το κοιτάει και μου το περνει απο το χερι...

Σοφια:ωωω ειναι ασπρο ειναι τοσο ομορφο...

Οντως ειναι...

Μετα απο λιγο φευγει και ερχεται με ενα ποτηρι τέλος παντων δεν καταλαβα γιατι το έφερε..εβαλε μεσα στο τριαντάφυλλο και το εβαλε στο τραπεζακι για να το βλεπω..

Σοφια:εδω ειναι τελειο αστο εδω...λεει και γνεφω θετικα..

Αρια:ηταν ωραια εχθες σαν ολες της αλλες σαν απλοι φιλοι...

Ξαφνικα μεσα μπενει η Στέλλα..καλέ που με βρηκε αυτήν;;

Στελλα:επιτελους σε βρηκα σε δεκα καμαρινια πηγα και ρωτησα...εμ τι εκανε λεει;

Αρια:δεν ειδες πως στην πορτα εχει το ονομα μου για να μπεις εδω;;...

Στελλα:οχι δεν το ειδα τελος παντων α γεια ειμαι η Στέλλα...λεει ενω καταλαβε πως ειναι και η Σοφία.

I change for him.Where stories live. Discover now