4

240 16 0
                                    

Σας εχει συμβει ποτε να εχεις βρεις σπιτι και να μενεις με εναν ξενο για σενα άνθρωπο;

Σε μενα ναι και τωρα ειμαι σπιτι και ετοιμαζω τα πραγματα μου.

Μαρια:παρε και αυτα τα ρουχα εδω θα τα αφησεις;;

Η αγαπημένη μου αδερφη προσφέρθηκε να με βοηθησει..

Αριανδη:θα αφησω μερικά και εδω...λεω ενω κλεινω την βαλιτσα μου..

Αφου πηρα της βαλιτσες μου κατέβηκα κατω..

Μαμα:το κοριτσακι μου φευγει...λεει κλαιγοντας...ωω θεε μου μην βαλω και εγω τα κλαματα.

Μπαμπας:θες να σε παω εγω στο σπιτι να το δω κιολλας..οχι οχι οχι..

Αριανδη:μπαμπα εχω το αυτοκινητο Ευχαριστώ..

Μαμα:αγαπη μου ελα εδω να σε αγκαλιασω θα μου λειψεις..

Αριανδη:μαμα λιγο ποιο κατω ειναι το σπιτι δεν μετακομιζω και στην ισπανια..

Μαμα:σε εχω συνηθισει κακο ειναι οτι θα μου λειψει το κοριτσακι μου;;...

Αριάδνη:οχι ρε μαμα δεν ειναι κακο και σε μενα θα μου λειψετε αλλα θα ερχομαι συνεχεια...λεω βουρκωνοντας και αγκαλιαζω την μαμα..

Μπαμπα:πριγκίπισσα να προσεχεις...λεει και ο μπαμπας και με αγκαλιαζει και αυτος..

Αριανδη:φευγω γιατι με βλεπω να αργω και για την σχολή..

Λεω και περνοντας της βαλιτσες φευγω απο το σπιτι και μπαινω στο αυτοκινητο...

Στο δρομο σκεφτόμουν τους δημοσιογραφους φοβαμαι μην ανακαλυψουν που θα μεινω...

Εφτασα και παρκαρα καπου το αυτοκινητο πηρα της βαλιτσες και ανεβηκα πανω..Χτύπησα την πορτα και τοτε βγηκε αυτος..

Άστον:ηρθες...λεει χαμογελαστος...γιατι τοσο χαρα;

Αριάδνη:ναι ηρθα...

Άστον:περασε..λεει και ανοιγει περισσοτερο την πορτα μολις βλεπει πως εχω βαλιτσες της περνει αυτον απο μενα..

Αριάδνη:δεν ειναι ανάγκη μπορουσα και εγω να της παρω...

Άστον:ποτε δεν αφηνω καποια τοσο ομορφη να κουβαλαει κατι τοσο βαρη.

Αριάδνη:ο ηθοποιός μεσα σου μιλαει τωρα;;

Άστον:μπορει ναι μπορει οχι...λεει και αφου μπαινουμε μεσα παμε προς το δωματιο που θα ειναι δικο μου..

Αριανδη:ευχαριστω..λεω και αφηνει της βαλιτσες κατω..

Άστον:το δωμάτιο έχει μεσα κρεβατι αλλα αν θες μπορεις να παρεις αλλο..

I change for him.Where stories live. Discover now