11

205 16 0
                                    

Αχ τι ωραια ειναι να κοιμασαι χωρις κανενας να σε ξυπναει και να απολαμβάνεις το κρεβατακι σου..

ή μαλλον not.

Εδω και μια ωρα δονιζει το κινητο μου...

Μαντέψτε ποιος η ποια μπορει να ειναι στης 9:00ωρα.

Stella❤: κοιμασε ακομα καλε ξυπνα αν δεν ξυπνησεις θα ερθω απο εκει..

Aria😜:Στέλλα να χαρεις τι θες πρωι πρωι θελω να κοιμηθωωω..

Stella❤:θελω να μου πεις τι εγινε εχθες με τον Άστον και φυγατε τοσο βιαστηκα..

Aria😜:εχω δίκιο που λεω οτι εισαι τρελη τιποτα δεν εγινε με το Αστον φύγαμε απο το μπαρ και ηρθαμε σπιτι.

Stella❤:α μονο αυτο τοτε γιατι βιαζοταν να του δωσει ο Ζακ τα κλειδια;

Aria😜:γιατι μας κυνηγουσαν οι δημοσιογραφοι και επρεπε να φυγουμε..

Stella❤:πω καλα με έπεισες..

Aria😜:και να μην σε επεισα δεν με νοιαζει..

Stella❤:ναι καλα...

Ειναι τρελή δεν με αφησε να απολαυσω το υπνο μου...

Σηκωθηκα και πηγα στο μπανιο να ριξω λιγο νερο στο πρόσωπο μου αφου βγηκα απο το μπανιο ντύθηκα και πηγα στην κουζινα για καφε..

Οσο προχωρουσα στο διαδρομο ειδα την πορτα του Αστον ανοικτη..Απο οτι ειδα ηταν ξυπνος και ήταν μονο με μια πετσετα γυρω του...

Καλε αυτος καθε μερα και ομορφαινει..

Θα συμφωνήσω..

Τον εχω καρφώσει με τα ματια μου καλητερα να φυγω να μην με καταλαβει..

Πηγα στην κουζινα ενω σκεφτομουν τι ειδα μολις τωρα...εχει ενα τελειο σωμα..

Έκανα καφε και ηπια λιγο ενω πηγα στο ψυγείο και εψαχνα να φτιαξω κατι για πρωινο..

Εκανα τοστ και ενω μετα ειδα πως εχουμε και αυγα..

Εκανα μια ομελετα νομιζω αυτα μας φτανουν για πρωινό αλλα κατι λειπει..

Ανοιξα ολα τα ντουλαπα ψαχνοντας για μερεντα..

Αλλα πουθενα..

Άστον:καλημερα τι ψαχνεις;;..ειπε με αυτην την βαρια του την φωνη..

Μολις τον ακουσα τρομαξα και χτύπησα το κεφαλι μου στο ντουλαπι.

Aρια:αουτσ..έβγαλα ενα επιφωνημα πονου ενω αυτος μονο τα γέλια δεν εβαλε.

I change for him.Where stories live. Discover now