- jessica -

774 42 0
                                    

Jessica.

Avea niste fursecuri intr-o farfurie cu cateva floricele micute si colorate pe margine si avea acel zambet emotionat, ochii lui dandu-l de gol cu adevarat. Obrajii lui au prins o culoarea mai aprinsa si parul ii era ciufulit in toate partile. Purta niste pantaloni de trening pana la genunchi si un tricou care avea tot la fel, inscriptii florale. Cine ii alege hainele astea fara putin gust? Bunica?

" Buna, eu sunt Ashton. Am adus niste fursecuri. Bine ati venit in acest cartier." Vocea ii era tremuranda, dar in acelasi timp sexy. Atat de barbateasca. 

" Jessica, imi pare bine." I-am spus, zambindu-i. Inima imi batea nefiresc si nu intelegeam de ce. Ultima daca cand imi batuse asa era cand l-am cunoscut prima data pe Mike, prima mea iubire.

Imi zambise si el inapoi si am crezut ca ma voi topi - la propriu - vazandu-i zambetul atat de sincer. Parea ca ma pierdeam in ochii lui care spuneau atat de multe. 

" Pai..Jessica, cred ca ne mai vedem prin imprejur." Rupse intr-un final linistea stanjenitoare. Ce vrea sa spuna? Nu e ca si cum ar fi ultima oara cand o sa-l vad.

" O spui de parca ar putea fi ultima data cand te voi vedea." Am spus, razand la propria mea remarca. Dar el nu rase sau ceva de genu. Doar ma privise ca si cum ceea ce spusesem nu era intradevar o gluma nesemnificativa.

" Imi pare rau, dar chiar ar putea fi ultima data." 

Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum