Asthon.
Imi era greu sa o vad atat de rece fata de mine, dar stiam ca totul se datoreaza doar din cauza mea. Din cauza ca i-am vorbit atat de urat, fara ca macar sa o ascult pana la capat. Nu mi-am dat seama ca aveam nevoie de un prieten pana acum. Mai exact, aveam nevoie de un prieten ca Jessica.
" Uite, stiu ca probabil nici nu vrei sa mai auzi de mine, dar am venit sa-ti spun ca regret ca ti-am vorbit atat de urat, cu speranta ca imi vei ierta comportamentul neadecvat." Era adevarat si sincer tot ce spuneam. Speram doar sa-si dea seama si ea de acest lucru.
" Stii, Asthon.. Cand ai venit cu acele fursecuri la mine la usa, am stiut ca esti un baiat special. Cand mi-ai recunoscut ca esti bolnav si ca in curand vei muri m-am panicat. Pur si simplu, ma cuprinse o frica pe care nu am mai simtit-o pana acum. Dar apoi m-am gandit bine, am stiut ca ai nevoie de mine, ca ai nevoie de un prieten sa lupti pana la capat cu aceasta boala pana, ei bine, ea va pune capat la tot. Sunt dispusa sa-ti accept scuzele daca imi promiti ca ma vei lasa sa fac ceva special pentru tine. Poate ceva.. pe care vrei sa-l faci inainte sa mori? " Wow. Aceste cuvinte m-au luat total prin surprindere.
" Defapt, am cinci dorinte pe care vreau sa le indeplinesc inainte sa mor." Am spus incet, sperand ca nu va rade despre absurditatea acestor " cinci dorinte ".
" Spune-mi-le. Sunt foarte curioasa sa le aud." Se intoarse cu fata la mine, afisand un zambet curios si plin de extaz. Dar m-am gandit sa fac un mic joc.
" Doar daca esti dispusa sa mi le indeplinesti pe toate. Daca da, atunci le vei afla pe parcurs." I-am spus, zambind siret si victorios. Ea incepu sa rada privindu-ma cu mult amuzament. Avea un ras atat de colorat si de frumos ca as vrea sa-l aud o viata intreaga.
" Bine. Accept. Vreau sa fiu eu cea care iti indeplineste cele cinci dorinte."
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...