Asthon.
Dupa ce i-am spus despre boala mea, ma evitase total. Ca si cum nu ne-am fi cunoscut. Iar de fiecare data cand incercam sa ma bag in seama cu ea, ma ignora total. Ma durea. Ingrozitor. Dar stiam ca asta se va intampla pana la urma. Nu imi puteam permite riscul sa las pe cineva sa se ataseze de mine, iar apoi, cand voi muri, sa-l las balta.
Si cand credeam ca asta se va intampla, ca ea ma va ignora total, venise langa mine cu acel zambet superb si cu o privire plina de compatimire si..sa fie mila? Nu aveam nevoia de mila ei. Nu aveam nevoie de mila nimanui.
" Ce vrei?" Am intrebat rece, sperand ca o voi face sa plece. Dar ea nu se misca nici un centimetru din loc si devenea tot mai greu sa o fac sa plece.
" Vreau sa vorbesc cu tine. Imi pare sincer rau ca te-am ignorat. A fost total nedepret si nesimtit sa fac asta. Ma poti ierta?" Oh. Inima incepu sa imi bata cu putere si un nod mi se puse in gat. Palmele incepura sa-mi transpire si voiam cat mai repede sa plec de aici.
" Nu am nevoie de mila ta, Jessica. Nu am nevoie de mila nimanui, in regula? Poti doar sa pleci. Scuze acceptate ." Stiu ca ma purtam atat de urat cu ea si era nedrept, dar mai bine o indepartam acum, decat sa o faca decesul meu mai tarziu.
" Stiu ca nu ai nevoie de mila mea. Sau, ma rog, de a nimanui. Vreau doar sa te ajut, sa iti discutam problemele. Vreau doar sa-ti fiu prietena. Te rog, nu ma indeparta." A fost greu sa ii inteleg ultimele cuvinte pentru ca le spuse prea greu sa poata fi intelese.
Mi-as fi dorit, mult, sa o las sa ramana, sa imi fie alaturi, pentru ca, sincer, aveam nevoie mai mult decat orice de un prieten chiar acum, dar nu puteam sa las sentimentele care incepeau sa prinda contur.
" Nu vreau un prieten. Defapt, nu te vreau pe tine prietena. Acum poti, te rog, sa pleci si sa ma lasi dracului in pace?! " Ultimele cuvinte au iesit mult mai autoritare decat am crezut, dar nu am mai adaugat nimic. Era atat de greu..
Iar faptul ca i-am vazut lacrimile din acei ochii albastri, superbi, imi sfasia sufletul.
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...