Asthon.
" Este ceva special. Ceva unic, ceva neincercat de mine pana acum." Am raspuns, incercand sa trag de timp. Nu stiu cum va reactiona si imi este frica ca nu i-ar placea pentru ca sunt atat de nepriceput la asemenea lucruri.
Mi-a povestit de primul ei iubit cu care a avut si o relatie de un an jumatate. Imi povestise ca a fost ceva magic alaturi de el si ca ar da orice sa intalneasca din nou pe cineva ca el. Ca o tinea de mana si o saruta, chiar de fata cu prietenii lui sau a prietenelor ei si ca prietena ei cea mai buna, Tamar, era atat de geloasa pe relatia ei perfecta. Dar mi-a spus ca au avut si certuri foarte mari si ca deseori o facea sa planga, dar ca-l iubea atat de mult ca ar fi putut sa-i ierte orice.
Cred ca i-as sparge nasul tipului daca l-as intalni vreodata. Gandul ca el i-a facut ochii superbi, albastri sa lacrimeze ma scoate din sarite si ca el a fost primul care i-a atins buzele, care a simtit-o cu adevarat. Imi doream sa fi fost eu primul, dar asta e imposibil.
Nu am fost niciodata pregatit pentru o prietena cu adevarat. Mi se parea un lucru prostesc si copilaresc. Nu am crezut niciodata in iubire adevarata, dar cand sunt cu ea, simt ca incep sa inteleg ce inseamna acest lucru.
Ea ma privea curioasa in timp ce m-am apropiat si mai mult de ea, aproape atingandu-ne buzele. Faptul ca aveam sa-i sarut aceste buze senzuale imi facea inima sa tresara si palmele sa-mi transpire nebuneste. Eram intradevar emotionat. Simteam ceva micut ce imi umbla prin stomac.
Si inainte sa-mi dau seama si sa dau timp creierului sa proceseze ce se intampla, ma concentram doar pe buzele ei care in aceste secunde le atingeau usor pe ale mele. Oh, se simte atat de perfect. I-am pus mana pe talia ei subtire, aducand-o si mai aproape.
Nu reactionase cum ma asteptam, ba chiar imi raspundea la sarut si parea sa-i placa. Stiu ca sunt total nepriceput la asta, dar ea face ca totul sa para ca si cum as fi atat de priceput. Mainile ei micute se incolacira in jurul gatului meu si degetele ei lungi se jucau acum in parul meu, continuand sa o sarut.
Cand in sfarsit, m-am desprins de ea, nu spuse nimic. Parea surprinsa. Placut surprinsa. Imi zambise ramanand pe loc. Parca totul inghetase in jurul meu. In acest moment tot ce conta pentru mine in timpul ramas, era ea. Doar ea. Nu ma puteam gandi la nimic altceva decat la ea si la sarutul pe care l-am avut adineauri. O iubesc. O iubesc atat de mult. Pentru felul nebunesc in care m-a facut sa ma indragostesc de ea si pentru ca imi daruieste eternitatea de care am nevoie, chiar daca, odata si odata se va sfarsi.
" O poti face din nou?" Aproape am implorat-o, privind-o cu ardoare.
" Ce anume?" Chichotise ea, facand, practic, glume pe seama mea. Iubesc sa o vad atat de naturala.
" Sa ma saruti." I-am raspuns, la fel de serios.
Ma sarutase din nou si din nou, pana se desprinse din sarit, zambind prostesc. M-am apropiat de ea sa o sarut din nou, dar se indepartase spunand:
" Oh, asta face parte din dorinta a patra?"
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomantizmAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...