Jessica.
Sunt mai bine de doua saptamani de la moartea lui Asthon. Nu stiu ce se intampla. Sufletul imi este zdrobit, totul este in ceata in jurul meu. Corpul imi este strapuns de durere si nimic nu o poate face sa inceteze. Tot ce fac este sa stau ghemuita pe podeaua rece a camerei mele si sa-i implor sa mi-l readuca inapoi, dar el nu se mai intoarce. El nu mai vine niciodata. El este dus.
Gatul imi este uscat, nu imi mai trebuie mancare si nici apa. Nu pot sa mananc nimic si simt ca am pierdut din greutate. Ochii imi sunt rosii din cauza plansului iar lacrimile imi sunt uscate deja pe obraz. Parul imi sta in toate directile si corpul imi este transpirat si murdar din cauza ca tot ce fac toata ziua este sa plang si sa zbier, cerandu-l inapoi. Dar, Dumnezeule, el nu se intoarce!
Tot ce mi se deruleaza in minte este ultima amintire cu el. Ultima atingere a degetelor lui lungi pe care astazi nu le mai pot simti. Ultimul sarut si ultima data cand mi-a zambit. Sa fac dragoste cu el a fost pur si simplu..minunat. Sa-i pot simti trupul infierbantat peste al meu si placerea minunata pe care o contopeau trupurile noastre cand s-au transformat in unul singur. Iar apoi, el pur si simplu s-a stins, sub ochii mei.
Am inceput sa tip si sa urlu sa se trezeasca, dar el nu se trezea orice as fii facut. El continua sa stea ca o statuie, nemiscandu-se, la naiba. Inca aveam lenjeria de corp, iar el era acoperit doar cu cearceaful din matase. Daca ma straduiesc indeajuns de mult, inca ii pot simti atingerile trandre pe intregul meu corpul si saruturile fine, dar nu este la fel. Am un gol in inima. Mi-a luat, la propriu, inima cu el. Nu mai pot simti nici o emotie, e ca si cum as fii aici, dar nu sunt defapt.
Daca va intrebati care a fost ultima lui dorinta, ei bine, sunt sigura ca ati descoperit si singuri. A fost sa primeasca adevarata iubire inainte sa moara. Mi-a spus ca i-am daruit mai mult decat spera ca va primii in viata lui, m-a facut sa ma simt speciala, asa cum nimeni nu a mai facut-o pana acum. Iar cand tot ce iti poti dorii cel mai mult este atat de aproape de tine, dar totusi nu-l ai, practic, te ucide pe dinauntru. Acum, tot ce mi-a mai ramas, este amintirea. Nimic mai mult.
A fost greu sa-l vad in sicriu, zacand fara vlaga. Sa nu ii pot auzi rasul si sa nu il mai pot certa din cauza glumelor facute pe seama mea. Dumnezeule, ma simt atat de pierduta! Durerea se instalase in sufletul meu. Stiam ca va fii dureros si ca nu-mi va fi usor, dar sa-l vad acolo..sa-i aud plansul disperat al mamei sale care striga dupa fiul ei ce nu se mai intoarce si tatal lui care incearca sa fie tare pentru ea, dar in orice clipa este gata sa se prabuseasca. Nu stiu cum vor putea rezista in continuare, este al doilea copil pe care il pierd si odata cu cei doi, moare si speranta. Apoi, a fost timpul sa citesc scrisoare de ramas bun, cand am simtit ca durerea ma va manca de vie, ca o mie de cutite s-au infipt in inima mea, iar eu doar ma chinui in focurile Iadului.
" Este ciudat sa-ti citesc asta cu atatia oamenii in jur si sa te privesc in fata mea, fara putina emotie, fara culoare in obraji si stralucirea ta in ochi, pe care o aveai de fiecare data cand eram impreuna. M-ai distrus, Asthon. Mi-ai distrus sufletul si tot ce continui sa fac, e sa strig sa vii inapoi, dar tu nu mai vii. Tu, pur si simplu, nu ma asculti. Nu stiu daca ma poti auzi sau vedea, dar daca, vreau sa stii ca sunt atat de pierduta. Trupul meu nu se poate misca, durerea a preluat controlul asupra mea si nu stiu cat o mai pot duce. Stiam ca va fi dureros, dar asta e prea mult pentru mine si simt cum incet, incet ma voi stinge, impreuna cu inima mea zdrobita. Tu, iubitul meu, esti un baiat minunat. M-ai facut sa ma simt speciala si iubita, sa ma simt vie si norocoasa ca mai lasat sa te iubesc. Continui sa-mi pun intrebarea " de ce eu?" dar apoi imi dau seama. Am fost meniti sa fim impreuna, chiar daca asta nu a durat mult. Mi-ai construit eternitatea de care am avut nevoie si pentru asta iti multumesc. Iti multumesc, lumina mea, ca mai facut cea mai fericita de pe acest pamanat, ca mai invatat cum este sa iubesti si ca mereu o sa fii in sufletul meu. Te simt atat de aproape, dar totusi atat de departe. Este greu sa-mi continui de acum incolo viata fara tine, dar stiu ca voi reusi. Voi reusi pentru ca asta e ceea ce iti doresti. Si iubitul meu, deabea astept sa ne reintalnim si sa iti pot darui dragostea pe care o meriti. Mereu, nemuritor in sufletul meu, Asthon!"
Sfarsit.
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...