Asthon.
Cand tatuajul despre care habar nu aveam a fost gata si ea a coborat despre acel pat, mi-a aratat incheietura. La inceput, nu mi-a venit sa cred. A fost... un soc total. Inima a inceput sa-mi bata de doua ori mai tare si un zambet imi aparu pe fata, facandu-ma sa o privesc cum n-am mai privit niciodata o fata pana acum. Admiratie. Iubire. Adoratie.
Pe incheietura mainii drepte avea tatuat numele meu. Asthon.
Ea ma privea zambind, cu o usoara sclipire in ochi. Avea lacrimi in acei ochi albastri, atat de frumosi. Fara sa-mi dau seama de actiunile mele, am strans-o puternic in brate. Ca si cum era ultima data cand o voi vedea, ca si cum acum era langa mine, iar in urmatorea clipa putea sa nu mai fie.
Nu voiam sa o pierd. Voiam ca acest moment sa nu se mai termine.
Mainile ei fine se jucau acum in parul meu, ingropandu-si fata in pieptul meu pentru ca eram cu mult mai inalt ca ea. Ii puteam simti lacrimile umede pe tricoul meu si i-am mangaiat incet parul.
Acel par atat de matasos si frumos.
" Asthon?" Rupse intr-un final tacerea.
" Da?" Am intrebat, indepartand-o incet de mine ca sa o pot privi in acei ochi atat de frumosi.
" Ai doar cinci petale. Cine sunt?" Era intradevar o fata curioasa, cum imi recunoscuse.
" Vezi prima petala? Cea care are o picatura de apa pe ea, ca si cum noaptea trecuta ploase?" Am intrebat aratandu-i cu degetul petala lalelei. Ea aproba incet din cap si ma privi nerabdatoare.
" Ei bine, ea o reprezinta pe mama, iar picatura de apa este defapt lacrima mamei." Privirea i se induiosa, mangaindu-ma tandru pe umar. Ii puteam simti pielea fina chiar si prin materialul tricoului.
" Iar cea de a doua?" Ma intreba, dorind sa stie in continuare ce semnificau toate petalele.
" A doua este tata. Cea care o sustine pe a treia. A treia este fratele meu care a murit acum cinci ani in urma unui accident de masina. Tata a fost cel mai afectat de moartea lui." Nu ii povestisem niciodata despre asta pentru ca era un subiect sensibil pentru mine.
" Imi pare rau. Mi-as fi dorit sa-l fi cunoscut." Continua sa-mi mangaie umarul cu induiosare.
" Si eu." Am spus, zambind slab.
" Dar a patra petala? Cine este?" Oh.
" A patra este bunica mea. A murit in accident impreuna cu bunicul meu si fratele meu." Voiam ca discutia despre asta sa se termine aici.
" Oh. Nu este nevoie sa-mi spui cine semnifica cea de a cincea petala pentru ca stiu ca este bunicul tau. Discutia poate lua sfarsit aici, pot sa observ cat de mult te afecteaza." Vorbea sincer asa ca am aprobat, lasand-o sa ma imbratiseze pentru a doua oara pe ziua de azi.
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...