Jessica.
Prima lui dorinta era sa cante cineva pentru el. Sa se simta iubit si adorat. Sa simta ca cineva este dispus sa faca totul pentru el. Nu aveam deloc voce, dar i-am promis ca ii voi indeplini cele cinci dorinte. Ma privea intrebator si nerabdator in timp ce ma gandeam ce melodie sa ii cant. Imi spusese ca filmul lui preferat este Trei metri deasupra cerului, asa ca am stiut imediat ce melodie ii voi canta.
" Inainte sa cant, vreau sa te atentionez ca nu am tocmai o voce stralucita, dar sa-ti amintesc ca fac acest lucru pentru tine. " I-am spus, zambind. Ma prinse de mana si isi incolaci degetele cu ale mele. Oh, pielea lui atat de fina ii provoca stomacului meu o gramada de fluturasi. Am ignorat aceste sentimente si am tras aer puternic in piept inainte sa cant.
"Yo te esperare No sentaremos juntos frente al mar Y de tu mano podre caminar Y aunque se pase toda mi vida yo te esperare Se que en tus ojos todavía hay amor Y tu mirada dice volveré Y aunque se pase toda mi vida yo te esperare." Am cantat primele versuri, privindu-l. Parea fascinat, parea sa-i placa intradevar ceea ce ii cantam si asta ma bucura nespus. Am continuat si cu strofa a doua si a treia pana cand am terminat melodia.
" Oh, Jessica.. a fost atat de frumos. Fascinant." Era un bun mincinos. Mi-am simtit obrajii imbujorandu-se si degetul lui mare imi mangaie obrazul drept, simtindu-i pielea fina si placuta la atingere. Am zambit incet, sarutandu-i degetul. " Tu esti fascinanta."
Cuvintele lui ma faceau sa ma simt atat de bine. Ma faceau sa ma simt in siguranta. Ca si cum totul depindea de el.
" Multumesc ca mi-ai cantat." A mai adaugat indepartandu-si mana de pe obrazul meu. Mi-as fi dorit ca atingerea asta sa tina o vesnicie.
" Nu-mi multumi, Asthon."
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...