Ashton.
Cand i-am spus de a doua dorinta a parut putin mirata, dar mi-a observat imediat expresia fetei care parea intr-un mod subtil mai ciudata si zambi imediat, aproband usor din cap. Era mai frumoasa decat de obicei. Purta o rochita de vara care ii punea in evidenta talia subtire si picioarele atat de sexy, aratand perfect. Pentru cateva secunde am studiat-o si observand acest lucru, cobori capul in pamant, zambind rusinata. Am chicotit si am fost acompaniat de rasul ei vesel. Era fericita.
" Mergem?" Intreba, foindu-se de pe un picior pe altul, purtand vesnicii tenesi uzati.
" Da, desigur." Am aprobat, urcand in masina. Tatal ei era la volan, vorbind la telefon. A fost de acord sa ne duca la salonul unde aveam sa-mi indeplinesc cea de a doua dorinta pentru ca era in drumul lui spre serviciu. Desigur, Jessica nu ii spuse exact de ce mergem acolo.
Imi povestise despre familia ei. Despre cum tatal ei este un om dur si foarte impunator, dar cum o iubeste atat de mult. Refuza sa accepte ca micuta Jessica crescuse si este o adevarata adolescenta acum.
" Gata copii. Am ajuns." Spuse tatal ei, intorcandu-se spre noi. Avea un zambet plin de compatimire. I-am zambit inapoi si am coborat impreuna cu Jessica din masina, privind-o.
Vantul adia incet, dandu-i parul in toate partile. Avea un par atat de frumos bogat, incat tot ce-mi doresc cel mai mult de cand am intalnit-o, este sa-mi trec degetele prin parul ei si sa-mi "afund" nasul, sarutandui-l apoi, cu tandrete.
Cand am ajuns, i-am dat doamnei de la receptie datele necesare.
" Jessica Wilson, corect?" Spune, verificand in agenda, privind-o pe Jessica.
" Da." A aprobat, zambindu-i.
" Bine, pe aici va rog." Ne-a indrumat spre o incapere unde un barbat plin de tatuaje ne zambea la fel de profesional ca doamna de la receptie.
" Gata, tinere?" Ma intreba el, facandu-mi semn sa ma asez pe scaunul din fata lui.
" Mai pregatit ca oricand" Am aprobat, plin de incredere de sine. Iar faptul ca ea era aici, tinandu-ma de cealalta mana libera, imi dadea mai multa putere decat as fi crezut ca voi avea vreodata.
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...