- jessica -

396 24 0
                                    

Jessica.

A trecut o saptamana de cand eu si Asthon ne-am sarutat. A fost cel mai senzual si placut sarut pe care l-am avut vreodata. A fost ceva minunat si inca ii pot simti gustul buzelor pe buzele mele de fiecare data cand le ating.

Ma gandesc mereu la asta. La acea seara pe nisipul fierbinte al marii, privind valurile care se izbeau puternic de stanci si linistea placuta care ne invaluia. Dar sunt sigura ca asta nu ar putea sa aduca niciunde. Daca vom continua sa ne sarutam, voi suferi si mai mult dupa pierderea lui decat sunt sigura ca o voi face. Nu-mi doresc asta, dar este imposibil sa-i ofer mai multe zile. 

Dar i-am promis ca voi face un lucru. Acela de-ai indeplini cele cinci dorinte. Si  odata cu ele simt ca se stinge si el, incet si dureros. Este mult mai slabit si refuza sa manance din cauza ca vomita orice mananca. Mama lui este din ce in ce mai ingrijorata si desi imi spune ca e bine si ca nu se simte asa de rau precum pare, stiu ca ma minte doar sa nu ma panichez mai mult decat o fac deja.

Asa ca am vorbit cat de repede am putut si am facut tot ce mi-a stat in putinta ca sa-i indeplinesc penultima lui dorinta. Desi doare tare, i-am promis. Si macar atat as putea face pentru el.

" Asthon, vreau sa-ti prezint pe cineva." I-am spus, zambind usor. Privirea lui se lumina si ii puteam citi curiozitatea in ochi.

" Sa-mi pun ceva la ochi?" Glumise, ranjind cand mi-am dat ochii peste cap la remarca lui nesimtita. Dar ma bucur ca l-am facut sa zambeasca, chiar si pentru cateva secunde. 

Se ridica in picioare observand pentru prima odara de cand il cunosc cat de inalt este pe langa mine. Barbia mea abea ii ajunge pana la umar, dar ii iubesc imbratisarile lui protectoare. Se imbraca cu  hanoracul albastru spalacit si astepta sa-i arat marea surpriza. 

" Buna, Asthon." Intra pe usa camerei micute a lui Asthon un domn la varsta mijlocie, imbracat in ceva lejer, dar formal.

Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum