- jessica -

461 28 0
                                    

Jessica.

L-am privit in ochi in timp ce tipul plin de tatuaje pe ambele brate ii tatua o floare pe incheietura mainii drepte. Spunea ca fiecare petala insemna cate un membru al familiei lui pe care nu-l va uita niciodata si il iubea neconditionat. Stiam ca este sensibil la ace si ca ii este foarte frica, dar cu toate astea nu a schitat nici macar un sunet. M-a privit pe toata durata tatuajului, zambindu-mi si strangandu-ma de mana de fiecare data cand devenea "insuportabila" durerea pentru pielea lui sensibila.

Este ciudat cum am ajuns sa-l cunosc asa de bine in doua saptamani si cat de repede a trecut timpul. Imi spune tot ce se poate despre el si nu ezita deloc sa omita ceva. Felul lui de a ma privi este fascinant. Ca si cum, sunt aerul pe care il respira. Ca si cum are nevoie de mine pentru a putea continua sa respire. Iar felul cum ii stralucesc ochii cand il fac sa rada sau cand ma priveste este de parca..de parca lumea se sfarseste cand nu sunt in preajma lui. Ma simt in siguranta cand sunt cu el.

Nu i-am spusa inca despre ce am de gand sa fac, dar banuiesc ca va afla de unul singur pentru ca domnul plin de tatuaje se intoarse spre mine zambind, spunandu-mi sa vin in locul prietenului meu. Sunase ciudat cum spusese " prietenul tau", ca si cum ar fii ceva mai mult decat o prietenie.

" Ce ai de gand sa faci, Jessica?" Ma intreba Asthon, citindu-se pe fata lui amuzamentul dar si panica. 

" Acum este randul tau sa ma tii de mana." Am spus in schimb, razand subtil.

Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum