Jessica.
Cuvintele lui inca imi rasunau ca un fel de tortura interioara in cap. Atat de multe emotii diferite, de la mila si teama pana la ura. Adica el tocmai m-a respins in fata? "Nu vreau un prieten. Defapt, nu te vreau pe tine prietena", mi-a spus, fara putina emotie in vocea lui atat de rece. Nu am vrut decat sa-i fiu prietena. Nu am vrut sa-l las sa ia parte la aceasta boala de unul singur, dar el doar ma indepartat, pur si simplu.
O bataie usoara in usa se auzi si mi-am sters lacrimile fierbinti ce imi cadeau pe obrajii imbujorati. Am murmurat un "intra" si mama avea o ceasca de ceai fierbinte in mana, avand acel zambet timid. Stiu ca isi facea griji pentru mine pentru ca nu am iesit din camera mea de doua zile, dar nu ii puteam povesti despre ce s-a intamplat. Imi era prea rusine.
" Scumpo, esti in regula?" Vocea ii era plina de ingrijorare.
" Da, ma simt bine. Defapt, chiar voiam sa iau o gura de aer si sa ma joc cu Max." Era o minciuna, desigur, dar aveam nevoie totusi de o gura de aer.
Mama doar imi zambi trist si iesi din camera lasandu-ma singura. Mi-am tras niste colanti negri pe mine si un tricou mai lung si larg, cu ceva insicriptii aproape sterse, iar in picioare obisnuitii tenesi deja uzati. Mi-am prins parul blond intr-o coada de cal si am gustat cu grija din ceaiul fierbinte cu fructe de padure, pregatit de mama.
Mi-am trecut incet mana prin blana moale si catifelata a lui Max, iar el marai drept raspuns ca-i placea ceea ce ii faceam.
" Buna, Jessica.." Nu a fost nevoie sa ma intorc pentru a recunoaste a cui este vocea. Dar am preferat sa nu ma intorc. Nu dupa ce mi-a vorbit atat de urat. " Stiu ca nu vrei sa vorbesti cu mine, nici eu n-as vrea. Doar asculta-ma."
" Ei bine, da-i drumu." Am aprobat, jucandu-ma in continuare cu blana catelului meu, fiind atenta la ceea ce avea sa-mi zica.
CITEȘTI
Cinci dorințe înainte să mor FINALIZATĂ
RomanceAsthon a aflat de curand ca are cancer pulmonar si ca nu mai poate scapa, asa ca este pregatit sa moara. Dar asta nu inseamna ca, inca nu poate spera si ca nu isi doreste ca cele cinci dorinte sa-i fie indeplinite. Jessica va incerca sa-i indep...