fourteen

560 52 7
                                    

Jediné, co viděl byla tma. Bylo to, jakoby někdo v noci zhasl světlo a najednou se čas zastavil.

On však nechtěl dál být v této tmě. Nevěděl, co se stalo a proto se odsud musel dostat.

Jeho víčka se zatřásla, sice jen slabě, ale přece jen. Snažil se víc zaostřit a nakonec se mu to po nějaké chvíli i podařilo.

Ležel na bílé posteli v typickém nemocničním úboru. Pomalu otočil hlavu doleva. Jen okno a přístroje ukazující jeho srdeční aktivitu.

Pořádně se nadechl, ale hned na to rozkašlal. Trvalo mu necelých deset minut, než se uklidnil a dalších deset, než se odhodlal si sednout. Sáhl si zmateně na čelo a ucítil obvaz. Že by někde zakopl? Jeho mysl byla nejasná. Chtěl vědět, proč tu je, a jakoby zázrakem se mu i poštěstilo a dveře se otevřely.

Dovnitř vešel doktor a v jeho patách hned náčelník policie. Doktor v ruce držel desky nejspíš s jeho dokumenty a tvářil se profesionálně, zatímco náčelník v rukou držel kafe a tvářil se nervózně.

"Dobrý den, jsme rádi, že už jsme vzhůru."Pozdravil s mírným úsměvem doktor."Co se stalo?"Řekl jsem jen a přejížděl pohledem z jednoho na druhého.

"Víte, měl jste v krvi jed, sice byl rychlý, ale stihli jsme vám podat protilátku."Nechápavě jsem je sledoval.

Najednou se mi to vybavilo. Ta dívka mě odehnala pryč, cizí muž, bolest v rameni a nakonec tma spojená s bolestí z nárazu na tvrdý beton.

"Víte, jste opravdu dobrý detektiv a my nestojíme o to, abychom o vás nakonec přišli. Pochopím, pokud se budete chtít stáhnout."Řekl s mírným úsměvem značícím pochopení.

"Ne, budu pokračovat..."Řekl po chvíli rozmýšlení detektiv."Nenechám ho vyhrát. Najdu ho, i kdyby jsem měl umřít."Zatl pěsti do natrace.

"Dobrá...ale teď budete muset odpočívat."Odpověděl doktor a nadzvedl jeden papír na desce."Za dva dny vás propustíme."Jen kývl a podíval se zase směrem na náčelníka policie, ale ten byl už pryč. Asi měl naspěch.

---------------------------------------------------------

"Haló? Kdo je tam?"Zeptal se do telefonu chladným hlasem muž.
"To jsem já, jsem v nemocnici. Přežil to a odmítá ten případ pustit. Budeme muset přejít na plán B."Řekl náčelník policie a típl telefon.

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat