Pusťte si písničku,je skvělá😄⬆⬆
"Pomoc!!"Chladnou chodbou se ozývaly každou chvíli hlasy ubrečených omeg,které buď bolelo tělo,měli hlad,byla jim zima nebo i měli heat,což nebylo tak obvyklé.
V jedné z 10 cel,ve které byla v každé jedna omega se ozýval nejhlasitější pláč a křik. Kluk,kterému bylo teprve 16 byl podvyživený a měl modřiny po celém tele,ale i tak nahlas křičel o pomoc,i když věděl,že ho nikdo,kromě věznitelů neuslyší,což nebyla pravda.
Když už to vzdával a pomalu usínal,všiml si nohou u své hlavy. Vyděšeně stuhl a pomalu se díval čím dál výš.
Před sebou spatřil siluetu,které nebylo vidět do tváře díky tmě,která tu vládla. Nevypadala,že by mu chtěla ublížit a tak k ní natáhl ruku a chytil se z posledních sil jejích gatí."Po-moc..."Špitl a postava si před něj klekla.
Až teď bylo vidět,že je to kluk. Z jeho pachu šlo cítit,že je to alfa a tak se vystrašeně poodtáhl.
Kluk k němu zatím natáhl ruce a vzal ho opatrně do náruče. Neměl sílu se bránit a navíc pěkně hřál,tak se nepokoušel utéct.
V klidu se nechal nést až ke dveřím,které se otevřeli. Před nimi se objevil kluk z maskou lebky a pokynul jim,aby šli za ním.
Vyšli na chodbu a až teď se omega porozhlédla po chodbě. Všechny cely byly otevřené a ani v jedné nebyla omega."Musíme rychle zmizet..."Špitla jedna z alf a tak rychle vyběhli schody nahoru a šli k hlavním dveřím.
Poslední,čeho si omega všimla,byli jejich únosci,svázaní v obýváku a pak už vyšli ven a naložili ho do dodávky spolu s ostatními omegami.
Mladý kluk skoro hned usnul,protože ležel na teplé dece,byl vyčerpaný a cítil se konečně v bezpečí.
Po dlouhé době kapitolka😄...chci se jen zeptat,jaká je vaše oblíbená yaoi kniha?Nemám co číst,tak si klidně přečtu i něco vašeho😘stačí jen napsat do komentářů😄
KikA
ČTEŠ
Savior [A/B/O] /pozastaveno/
Mystery / ThrillerNa zemi existují 3 typy lidí.Alfy,bety,omegy.Nejhůře jsou na tom ale právě omegy,protože je alfy začali zneužívat a mlátit.Jen některé omegy mají klidný život,ty další žijí v domácím násilí nebo na černém trhu. Za každou omegou,která trpí se jednou...