seven

1.2K 135 10
                                    

Detektiv se zhluboka nadechl a zaklepal na dveře v temné uličce, na které svítila jen jedna lampa. Chvíli se nic nedělo, ale pak se ozval klíč v zámku a dveře se pootevřely.

V mezeře se objevila hlava dívky, která ho propalovala nepříjemným tvrdým pohledem.

"Co tu chcete?"Zavrčela a on se jen tak tak udržel, aby se nerozeběhl pryč. Dělal sice už hodně akcí a nebezpečných misí, ale tahle byla ze všech nejriskantnější.

"Nettoyage..."Odpověděl prostě a ona si ho přeměnila nedůvěřivým pohledem, než ho pustila dál. Byl dost nervózní, ale nedal to na sobě znát.

Když za ním zavřela dveře, jako naprogramovaný stroj si sedla do křesla kousek ode dveří,dala ruce na opěradlo a jako socha se nehybně dívala dopředu.

Znepokojilo ho to, ale radši to neřešil a šel v klidu do chodby. Byla dlouhá a všude kolem byly dveře, ve kterých bylo malé okénko. Začal nakukovat do všech okýnek.

V každém mohl vidět dvě dvoupatrové postele u zdi a v některých spící lidi. Takže tady bydleli některé alfy.

Šel chodbou dál a několikrát zahnul. Když zahnul asi tak popáté, narazil do nějaké omegy."O-omlouvám se..."Špitl a začal si ho prohlížet,jestli mu něco není.

Pak ale stuhl a pohled upřel na jeho ruku. Nadzvedl obočí a podíval se na ty jeho. Na jedné měl modře zářící náramek. Roztřásl se a couvl. Pak mu to došlo. Ty spící alfy měli zelené náramky.

Už chtěl začít křičet, ale on mu zacpal pusu a odtáhl ho do nějakého skladu."Nepotřebuju, abys mě prozradil,tak buď ticho ano?"Špitl mu do ucha a ucítil na své ruce slzy.

Omega slabě kývla a on vyšel rychle ze skladu. Věděl, že to nahlásí, proto si musel pospíšit. Ani nedával pozor a vletěl do prvních dveří, které uviděl. To byla ale chyba.

Některé alfy tam měli právě poradu a na tabuli byla jeho fotka, takže nebyla možnost, že by ho nepoznali. A všichni byli navíc ozbrojení. Byl v háji.

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat