one

2.9K 266 5
                                    

Omega se probudila příštího rána. Nejdřív jí včerejší zážitek přišel jako sen,ale pak se rozhlédla pozorněji a zjistila,že je v cizím pokoji.

Kluk začal vyšilovat,když někdo na druhé straně místnosti vzal za kliku a otevřel. Ještě víc se skrčil do peřin,když spatřil cizího člověka. A ještě ke všemu podle pachu alfu. Byl to vyšší brunet,který mohl mít tak 18 let.

Rozešel se k němu s mírným úsměvem.''Neboj se,neublížím ti maličký.''Řekl,když k němu došel.''K-kdo jste?''Brunet se ještě víc usmál.''Jmenuju se James. Můj kamarád tě včera zachránil. Pomáhá všem omegám,které to potřebují. Tady nenajdeš žádnou bezcitnou alfu,sem smí jenom ty alfy,které si omeg váží.''

Kluk se trochu uklidnil,ale stále trochu nechápal.''Pro tvé bezpečí dostaneš náramek...''Ukázal na ruku,kde mu svítil jeden výrazně červený''...Já mám rudý a ty budeš mít žlutý.''

Pak mu pomohl opatrně vstát,aby nepoškodil obvazy,kterých si omega všimla až teď. Pak odešel pro něco do skříně.Díval se na sebe a sledoval modřiny a jizvy,které se pomalu léčili. Některé už i zmizeli. Dokonce i jizva od jeho alfy zmizela. Prohmatal si místo,kde ji měl mít,ale nic nenašel.''K-kam zmizela...ta...jizva?''Špitl a brunet se na něj podíval.

''Víš,ten,kdo tě sem donesl tě toho zbavil. Nevím jak,ale prostě to udělal.''Pokrčil rameny a vytáhl mu oblečení,které si hned omega vzala. Konečně mohla mít po dlouhé době něco čistého na sobě.

Hned na to mu brunet pokynul,aby šel s ním. Trochu se pousmál a následoval ho po dlouhé chodbě,kde cestou potkávali smějící se omegy. Vždy je pozdravily a někam zmizely.

Po chvíli se ocitli ve větší jídelně,kde bylo něco málo omeg. Bruet hvízdl na nejbližší hlouček a ukázal na mě. Jedna z holek,která byla v tom hloučku k němu přišla a představila se jako Sophie.

Odvedla ho s úsměvem k ostatním,kde mezi ně po chvilce zapadl a začal si s nimi povídat. Brunet ho jen s povzdálí sledoval a pak se se spokojeným úsměvem vydal pryč,protože věděl,že zachránili další omegu.

Zatím na druhé straně města se panikařilo,protože nikdo nevěděl,kam se omegy ztrácejí. Proto se rozhodli povolat nejlepšího detektiva,aby záhadu vyřešil a všechny neposlušné omegy přivedl zpět.

Ahojte,první díl je na světě!Snad se kapitola líbila. :-D

KikA

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat