Detektiv šel rychlým krokem. Byli mu ukradení lidé, do kterých vrazil, protože teď se hrálo o čas. Blbé dva dny. Dva dny, kdy musel ležet v té hloupé nemocnici a čekat, až ho pustí.
Nemohl utéct, protože u dveří hlídala policie, kdyby ho někdo chtěl náhodou dodělat a byli ve třetím patře, takže neměl jak utéct.
Teď už ale konečně mohl odejít. Právě teď čekal, než kavárna otevře, protože bylo zhasnuto a neviděl žádný pohyb vzadu ve skladu.
Asi po půl hodině se rozhodl jít dovnitř, protože kavárna měla už otevírat a on si asi už dvakrát zkontroloval, jestli nejde zrovna po zavírací době, ale normálně by už mělo být otevřeno.
Povzdechl si a začal štrachat se sponkou v zámku, protože doufal, že najde třeba nějakou stopu.Když už se skoro dostal dovnitř, najednou opravdu zaregistroval pohyb vzadu ve skladu. Zpozorněl a pomalu se proplížil dveřmi dovnitř. Neslyšně za sebou zavřel a pomalým krokem se vydal na místo, kde slyšel hluk.
Když došel ke vchodu do skladu, uslyšel dva hlasy. První byl dívky, která se už dříve představila jako Wendy, a ten druhý hlas patřil nějaké další ženě.
Nejspíš to byla ta zaměstnankyně, kterou viděl předtím u kasy. Jak že se jmenovala? Isabella? Ne, určitě to byla Lena. O něčem tam spolu zrovna živě debatovali.
Chvíli se mu nedařilo zaznamenat o čem mluví, ale poté zachytil pár slov.
"Dnes otevři jenom ty, já musím ještě jít pryč, ale za dvě hodiny budu zpět, nikomu neříkej kde jsem, přece víš, že je to tajné. Navíc sem určitě přijde někdo, kdo se bude vyptávat...před dvěmi dny tu byl jeden muž, nereaguj na jeho otázky a jen se ho ptej na objednávku."Uslyšel kroky, tak se rychle schoval za pult.
Stihl to jen tak tak, hned nato kolem prošli obě dvě. Lena se zastavila až u dveří a mávala odcházející Wendy. Musel jednat. Ve skladu si nejdřív všiml okna, tak tam proklouzl a ihned otevřel. Vyskočil do temné uličky a utíkal směrem, kudy šla ona. Musel jít za ní a zjistit, co má za lubem.
ČTEŠ
Savior [A/B/O] /pozastaveno/
Misteri / ThrillerNa zemi existují 3 typy lidí.Alfy,bety,omegy.Nejhůře jsou na tom ale právě omegy,protože je alfy začali zneužívat a mlátit.Jen některé omegy mají klidný život,ty další žijí v domácím násilí nebo na černém trhu. Za každou omegou,která trpí se jednou...